Philips LX3600D System Logo

Related Topics:

Posted on Oct 13, 2009

Zoek een dvd loopwerk voor een Philips LX3600D, heb al bij diverse onderdelen shops gekeken, maar het onderdeel DVD loopwerk zou niet meer leverbaar zijn

2 Answers

Anonymous

Level 1:

An expert who has achieved level 1.

New Friend:

An expert that has 1 follower.

  • Contributor 1 Answer
  • Posted on Jan 09, 2011
Anonymous
Contributor
Level 1:

An expert who has achieved level 1.

New Friend:

An expert that has 1 follower.

Joined: Jan 09, 2011
Answers
1
Questions
0
Helped
201
Points
1

Beste koekkoek, heb je het onderdeel al gevonden? Mijn dvd is ook constant aan het loaden en gaat niet verder.
Met vriendelijke groet, ben.
[email protected]

pixelcare

Level 1:

An expert who has achieved level 1.

Problem Solver:

An expert who has answered 5 questions.

  • Contributor 7 Answers
  • Posted on Dec 01, 2009
pixelcare
Contributor
Level 1:

An expert who has achieved level 1.

Problem Solver:

An expert who has answered 5 questions.

Joined: Jan 09, 2009
Answers
7
Questions
1
Helped
1291
Points
6

Replace disc mottor

Ad

Add Your Answer

×

Uploading: 0%

my-video-file.mp4

Complete. Click "Add" to insert your video. Add

×

Loading...
Loading...

Related Questions:

0helpful
1answer

Driver verloren

Mathieu, Let op dat je geen enkele schrijf actie naar de drive uitvoert.

Als jouw drive niet meer herkend wordt, moet je voor het operating systeem even de drivers installeren die te maken hebben met externe, USB drives.

Maar om zeker te gaan dat het aan de computer ligt, kun je modekijk bij een bekende de drive een keer aansluiten. Als blijkt dat de schijf wel herkend wordt, maar je kunt geen bestanden meer lezen, moet je een herstel programma gebruiken, zoiets als van Ontrack of soms kun je van firma\'s die geheugen kaartjes verkoken recover programma\'s ophalen.



Als blijkt dat je op een andere computer gewoon de schijf kunt benaderen, kun je met het (her)installeren van de drivers op jouw eigen PC verder gaan. Houd er rekening mee dat ook externe drives geen eeuwig leven hebben, Maak tijdig op een andere schijf ook een backup.



Een backup is geen backup. Zorg ervoor dat je tenminste naast de originele nog twee backups heb, liefst op twee verschillende media.

b.v. op externe drive en op DVD (blue ray) en of in de cloud.
0helpful
1answer

Ik ben in het bezit van een GARDENA C1060 profi. Ik heb er geen garantie meer op en heb deze opengeschroefd. Het huis heeft een scheur, waardoor deze gaat lekken. Het water spuit eruit. Is er geen...

Ik spreek geen Nederlands
http://translate.google.com/#

Bevriezing ijs bevat Gardena timer Breake plastic onderdelen.
Gebroken plastic is veel voorkomend probleem. Verschillende mensen vragen over dit probleem.
Ik denk niet dat lijm zal het werk.
De waterdruk zal breken de lijmverbinding.

Gardena bedrijf zou verkopen onderdelen. Maar ik heb net gezien dat een internet bedrijf verkopen Gardena onderdelen.

http://waterheatertimer.org/How-to-program-Gardena-C1060.html
http://www.gardena.com/
0helpful
1answer

Ik heb een samsung gt b3210 ik krijg mijn gsm niet open het valt telkens uit als ik het aanzet vraagt soms pin code achteraf valt het terug uit wat kan het probleem zijn met laden heb ik geen problemen...

Dat had ik ook maar anders.. weet niet of het helpt maar zit er een geheugen kaart in .. bij mij zat er wel eens in,, die was blijkbaar stuk , en me mobiel begon te koken en laade niet meer, ik heb geheugen kaart er uit gehaalt en nou doet ie het weer:D maar ik denk niet dat het helpt
0helpful
1answer

De magenta cassette van mijn epson 7800 geeft steeds signaal "cassette is leeg -vervangen" de cass is niet leeg en als ik een nieuwe insteek blijf ik steeds hetzelfde signaal krijgen. ik heb al...

Ik neem voor het gemak aan dat het om de originele cartriges gaat.

Je zou eventueel de chips van twee inktpatronen onderling kunnen uitwisselen om te zien of de klacht met de chip mee verhuist of zich enkel bij Magenta voor doet.

Verhuist de klacht naar een andere kleur is de chip defect, blijft deze enkel bij magenta problemen geven dan kan het zijn dat de contacten in de inkthouder welke de tonerchip uitlezen niet in orde zijn.
2helpful
1answer

Waste ink near full

I'm having the same problem. Lots of solution for resetting the printer, but none of them helping me to lead me to the absorber itself inside the printer. It seems to be a lot of work and disassembling half of the printer! Looking on internet I haven't found any answer yet.
As I am living in The Nehterlands I'm looking for solutions in Dutch. One solutions discribes disassembling another Canon printer. This could possibly help. I'll paste the text below. It's dutch, so you'll have to translate it.
Wishing you succes with this matter!

Dutch text:

Wat te doen bij de melding 'Afvalinkt bijna vol'?
Onderstaand verhaal geldt voor de Canon SmartBase MPC200; voor andere Canon
printers geldt ongeveer hetzelfde, met uitzondering van de reset-procedure (zie
hieronder).
Oorzaak
Onderin de printer bevindt zich een langwerpig, dik vloeiblad (een soort spons van
vilt). De overtollige inkt, bijv. de inkt die gebruikt wordt bij het reinigen van de
koppen, wordt afgevoerd naar deze spons. Als deze spons bijna verzadigd is,
verschijnt bovenstaande melding. Dat is ook nodig, want als je gewoon door zou
kunnen gaan, zou de spons geen inkt meer opnemen, en op een bepaald moment zou
je merken, dat de printer zou gaan 'lekken'. Geloof me, dat wil je niet meemaken.
Printerinkt is gemeen spul!
Canon
Het lastige is alleen, dat Canon nogal moeilijk doet over deze melding. Zij hebben
maar één oplossing: opsturen en het probleem door hen laten verhelpen. Kosten: ruim
€ 100,-!!! Toen ik dat van de telefonische helpdesk hoorde, reageerde ik met: "Dan
kan ik beter een nieuwe printer kopen!" De telefoniste was dat eigenlijk wel met mee
eens.
Zoeken
Vervolgens ben ik gaan zoeken op het internet. Wat je daar niet kunt vinden, bestaat
niet, tenslotte... Toen merkte ik al snel dat ik niet de enige was met dit probleem.
Iedere eigenaar van een Canon-printer krijgt er na verloop van tijd mee te maken.
Helaas was er geen kant-en-klare oplossing voor mijn printer, maar door de
beschrijving bij andere printers kreeg ik wel een idee over de oorzaak van het
probleem en wat ik eraan zou kunnen doen.
Oplossing
Over de oorzaak heb ik al geschreven. Over de oplossing gaat het nu. Die gaat in twee
stappen:
1. De vilten spons schoonmaken.
2. De printer resetten.
1. De vilten spons schoonmaken
Dit is een vies werkje. Doe een schort om en gebruik huishoudhandschoenen! Inkt in
je kleren gaat er niet meer uit en op je handen duurt het een hele tijd!
De spons ligt helemaal op de bodemplaat onderin de printer. Je moet dus een beetje
handigheid hebben en niet bang zijn om een schroevendraaier te gebruiken.
Schroef eerst de beide zijkanten van de printer los. Die zitten elk met twee schroeven
vast (één aan de voorkant en één aan de achterkant).
Verwijder dan het toppaneel (met de scanplaat). Die zit vast met twee schroeven aan
de achterkant en drie aan de voorkant (deze drie zitten aan de onderkant van het
bedieningspaneel). Let op: zodra je het toppaneel verwijdert, merk je dat die op drie
plekken vastzit. Op één plek met een schroef (gewoon losdraaien) en op twee plekken
aan de elektronica. Trek die twee punten voorzichtig los. Je kunt het toppaneel nu
opzij leggen.
Dan moet je de printplaat verwijderen. Maak eerst alle 'draden' voorzichtig los. Kijk
goed hoe het vast zat, om het later weer te kunnen bevestigen. Maak dan de printplaat
los (4 schroeven). Verwijder daarna ook de metalen plaat, waarop de printplaat vast
zat.
Je bent er nu bijna. Het bovenste deel van de kast (voor zover die er nu nog staat) is
op de vier hoeken met schroeven bevestigd op het onderste deel van de kast. Je moet
misschien wel even zoeken, want ze zitten diep weggezakt. Schroef ze los.
De bovenkant en de onderkant zijn nu los van elkaar, maar nog wel met draden en
elektronica aan elkaar verbonden. Maak die verbinding niet los, dat is niet nodig.
Doe nu het schort om en de handschoenen aan!!
Je kunt nu bij de bodem van de kast komen. Daar zie je de spons, die zwart is van de
afvalinkt. Kijk eerst hoe de spons erin zit, voordat je die eruit haalt.
Maak de spons voorzichtig schoon. Niet wringen en zo, alleen uitspoelen en eventueel
induwen om de inkt en het water eruit te halen. Ga een flinke poos door, totdat er
alleen nog schoon water uit de spons komt.
Hang de spons een paar uur te drogen in de zon. Gebruik daarna een föhn om ook het
laatste beetje vocht eruit te halen, zodat de spons weer kurkdroog op zijn plek gelegd
kan worden.
Zet de zaak nu weer in elkaar. (Als je het net zo doet als ik, houd je twee schroefjes
over, maar mijn printer doet het nog steeds prima. )
1a. Niet schoonmaken maar bestellen...
Sinds kort weet ik dat je de spons ook kunt bestellen. Dat scheelt een boel pruts- en
schoonmaakwerk.
Je kunt de vilten spons, die uit 2 onderdelen bestaat, bestellen bij ETB (Electronic
Trading Benelux).
Bel naar 0165-850500 en bestel de volgende artikelen:
HC1-0795-000
QA4-0213-000
Toen ik ze bestelde (in maart 2006) waren de kosten voor deze 2 onderdelen samen
maar E 1,04!!
Deze prijs was wel exclusief btw en verzendkosten. Maar omdat ik het samen met
andere producten bestelde, had ik daar geen last van.
2. De printer resetten
Als je nu de printer weer aanzet, kun je merken hoe dom het apparaat is. Hij heeft niet
in de gaten dat de spons weer schoon en leeg is. Dat moet hem nog verteld worden.
Op het internet kon ik daar geen geschikte procedure voor vinden, dus ben ik maar zo
brutaal geweest om Canon op te bellen. Eerst deden ze afwerend (ik moest de printer
opsturen), maar toen ik vertelde, dat ik het grootste deel van het werk zelf al gedaan
had, kreeg ik een technicus aan de lijn, die me stapsgewijs uitlegde wat ik moest doen.
De stappen laat ik hieronder volgen:
1. Zet de printer aan
2. Druk op de (langwerpige) menuknop
3. Druk op de meest linkse ronde knop (Copy)
4. Druk op de ronde knop rechts daarvan (Scan)
5. Druk twee keer op de meest linkse ronde knop (Copy)
6. Druk op het min-symbool (links van OK); het scherm zegt nu: 'Test mode'
7. Druk op OK
8. Blader met het plus-symbool (rechts van OK) tot het scherm zegt: '#8 Printer
Test'.
9. Druk op OK
10. In het scherm staat nu: '8: Printer Test' en daaronder: '- 8 - 2 +'
11. Druk 1x op het plus-symbool; in het scherm staat dan: '- 8 - 3 +'
12. Druk op OK
13. In het scherm staat nu: '[0]: Ink Count'
14. Druk op OK
15. Druk op de knipperende oranje knop om die uit te laten gaan.
16. Mogelijk werkt dat niet. Trek dan de stekker uit het stopcontact.
17. Wacht even. Doe de printer weer aan.
18. Als het goed is, ben je nu bevrijd van de irritante melding over afvalinkt.
Succes!!
0helpful
1answer

Beste heer ik heb een trekstor ibeaxtension gevonden ik kan alle muziek inzien op de computer maar uit het apparaat krijg ik geen geluid aleen wat ik opneem maar niks uit de muziek bestanden heeft u hier...

Welke extensie gebruikt het. blablabla.mp4 of iets dergelijks?
Daar moet u het in zoeken windows kan waarschijnlijk de extensie niet openen omdat u niet de juiste software gebruikt die ervoor gemaakt is, dus ik zou bij de fabrikant gaan zoeken naar een programma voor windows wat het wel kan openen.
Mijn eerste Nederlander die iets in het Nederlands vraagt, ha bonuspunten!
0helpful
1answer

Mijn foto's staan niet meer op de kaart in de camera Ixus 86015

Het is geen probleem om ze terug te krijgen. Zie dit bericht voor tal van gratis software die u kunt downloaden. Je moet een kaartlezer te gebruiken met deze programma's al.
4helpful
1answer

Servicefout 5200!

Inmiddels heb ik na heel lang speuren de helpdesk van Canon
0900 - 2022915
(0,13Euro/Min)
weten te bereiken en mijn probleem voorgelegd. Het bleek een printkopsensor te zijn die te warm is geworden. De oplossing zou kunnen zijn minimaal 10 minuten de printer van de stroom af te halen en daarna nogeens proberen. Helpt dat niet dan wordt het of reparatie van de printkop of een nieuwe printer!

Het is dus even afwachten of het probleem zich nogmaals voordoet! Bedankt voor uw reactie, neemt niet weg dat ik vind dat de helpdesk van Canon sneller en beter zichtbaar moet zijn, zodat enorm veel tijd kan worden bespaart!
Groetjes
Henk Heijnen
5-11-2008
Not finding what you are looking for?

211 views

Ask a Question

Usually answered in minutes!

Top Philips Audio Players & Recorders Experts

 Grubhead
Grubhead

Level 3 Expert

5755 Answers

SmartAviator
SmartAviator

Level 3 Expert

1124 Answers

ZJ Limited
ZJ Limited

Level 3 Expert

17989 Answers

Are you a Philips Audio Player and Recorder Expert? Answer questions, earn points and help others

Answer questions

Manuals & User Guides

Loading...