Audio Players & Recorders Logo

Related Topics:

h.tenten Posted on Jan 31, 2013

Balansknop, bass- en trebleknop reageren niet, oplossing?

1 Answer

hugo lindhout

Level 1:

An expert who has achieved level 1.

New Friend:

An expert that has 1 follower.

Corporal:

An expert that has over 10 points.

Mayor:

An expert whose answer got voted for 2 times.

  • Contributor 5 Answers
  • Posted on Jan 31, 2013
hugo lindhout
Contributor
Level 1:

An expert who has achieved level 1.

New Friend:

An expert that has 1 follower.

Corporal:

An expert that has over 10 points.

Mayor:

An expert whose answer got voted for 2 times.

Joined: Jan 31, 2013
Answers
5
Questions
0
Helped
905
Points
21

Hallo,
Draaiknoppen aan versterkers en radios en eigenlijkin het algemeen zijn gevoelig voor vuil en corrosie, middels contaktcleaner kan men het probleem vaak oplossen.
De cleaner is te koop bij de elektronika vakhandel, spuitbusje.
De draaiknoppen kan je normalerwijze gewoon van de as trekken, natuurlijk eerst de stekker er uit!! de beste manier om de vloeistof in de potentiometer te krijgen (vak term voor draaiknop) is de versterker op z'n kont te zetten, dus met de aansluitingen op de vloer, en langs de as waar de knop op zat in her draaiende deel te spuiten.
zodra er een redelijke hoeveelheid vloeistof ingespoten is de knoppen met ligte druk en trekkracht heen en weer bewegen, hierdoor poets je de eigenlijke contakt oppervlakte van de schakeling.
tijdens het droog proces deze bewegingen meermaals herhalen en als alle vloeistof verdampt is , laat het maar rustig 'n paar uren zijn, proberen of het geholpen heeft..
zo, veel sucses bij de reparatie.

hugo lindhout
[email protected]

Add Your Answer

×

Uploading: 0%

my-video-file.mp4

Complete. Click "Add" to insert your video. Add

×

Loading...
Loading...

Related Questions:

0helpful
1answer

Mijn laptop geeft aan: De service User Profile Service verhindert het aanmelden. Wat kan ik doen?

Lijkt flauw, maar is het niet. Microsoft kent dit probleem, en geeft de volgende oplossing: http://support.microsoft.com/kb/947215/nl

Succes.
Feb 09, 2015 • Cameras
1helpful
1answer

Wanneer ik de mobigo aansluit op de computer lijkt alles goed tegaan. ik drukte op setup en het verbaasde me dat hij gaf. Vtech not device. please connect your vtech device to the computer, turn the device...

Ik heb hetzelfde probleem en ik vermoed nu dat het komt omdat je nog niet via de nederlandse site kan installeren??
iets anders kan ik niet meer verzinnen, aangezien er bij de instructies duidelijk staat vtechnl.com
ik heb nu geprobeerd via US en UK maar dus dezelfde melding
Er staat op de vtechnl website dat het halverwege 2011 te downloaden is.

hopelijk is dat het, en kunnen we het dus halverwege 2011 wel geinstalleerd krijgen.

mocht je een andere oplossing vinden hoor ik het graag
0helpful
1answer

Receiver gaat niet aan standbaai lampje knipperd

http://www.circuitsonline.net/forum/view/69076/1/FM33
Kijk hier maar eens ff verder zoeken op de site en je oplossing is zo gevonden, ik was klaar voor €125 en mijn tv is weer als nieuw!
0helpful
1answer

Verlichting kilometer en toerenteller

esut mir lied, nicht verstein zei doich.Bitte en english.
1helpful
1answer

Steken overslaan

Hallo, ik weet niet wat de oplossing voor uw probleem is, maar u kunt voor een gebruikers handleiding vragen bij http://www.brother-usa.com/manuals/default.aspx?PGID=17 klik op "Don't see your model listed here? Click Here" en vul het formulier in. Het spijt me, maar mijn Nederlands is niet goed. Groetjes
4helpful
1answer

Servicefout 5200!

Inmiddels heb ik na heel lang speuren de helpdesk van Canon
0900 - 2022915
(0,13Euro/Min)
weten te bereiken en mijn probleem voorgelegd. Het bleek een printkopsensor te zijn die te warm is geworden. De oplossing zou kunnen zijn minimaal 10 minuten de printer van de stroom af te halen en daarna nogeens proberen. Helpt dat niet dan wordt het of reparatie van de printkop of een nieuwe printer!

Het is dus even afwachten of het probleem zich nogmaals voordoet! Bedankt voor uw reactie, neemt niet weg dat ik vind dat de helpdesk van Canon sneller en beter zichtbaar moet zijn, zodat enorm veel tijd kan worden bespaart!
Groetjes
Henk Heijnen
5-11-2008
0helpful
1answer
Not finding what you are looking for?

186 views

Ask a Question

Usually answered in minutes!

Top Audio Players & Recorders Experts

 Grubhead
Grubhead

Level 3 Expert

5755 Answers

SmartAviator
SmartAviator

Level 3 Expert

1124 Answers

Cindy Wells

Level 3 Expert

6688 Answers

Are you an Audio Player and Recorder Expert? Answer questions, earn points and help others

Answer questions

Manuals & User Guides

Loading...