Hi Trip, try unplugging the TV for an hour, after that time, reconnect the TV, if the failure continues, look for the last update of the Firmware, load it on a Pendrive(USB memory), free of files, and unplug the TV again, you plug the pendrive into a USB port on the TV, plug it back in and wait for the Firmware to update, then turn off the Pendrive and turn it on again and it will have to work
If all this does not work properly, then you would have a problem on the Main board
If so, look for a specialized technical service
I hope you can solve the problem
Greetings Franco Dosil
Hola Trip, prueba desenchufar el televisor por una hora, despu?s de ese tiempo, vuelve a conectar el televisor, si la falla continua, busca la ultima actualizaci?n del Firmware, c?rgala en un Pendrive, libre de archivos, y vuelves a desenchufar el televisor , conectas el Pendrive en un puerto USB del televisor, lo vuelves a enchufar y esperas a que se actualice el Firmware, luego apagas retiras el Pendrive y vuelves a encender y tendr?a que funcionar
Si con todo esto no funciona correctamente, entonces tendr?as un problema en la placa Principal
Si fuera asi busca a un servicio t?cnico especializado
Espero que puedas resolver el problema
Saludos Franco Dosil
https://cdn.vizio.com/documents/e65e1/um-e65e1.pdf
×