iPhone iPad or iPod not recognized in iTunes for Windows
Si conecta su dispositivo a su computadora con un cable USB e iTunes no reconoce su iPhone, iPad o iPod, obtenga ayuda.
Cuando iTunes en su computadora no reconoce su dispositivo conectado, es posible que vea un error desconocido o un error "0xE". Si lo hace, siga estos pasos e intente conectar su dispositivo nuevamente despu?s de cada paso:
Aseg?rese de tener la ?ltima versi?n de iTunes que funcione con su computadora.
Compruebe que tiene el ?ltimo software en su Mac o PC con Windows.
Aseg?rese de que su dispositivo est? encendido.
Si ve una alerta de Confianza en esta computadora, desbloquee su dispositivo y toque Confiar.
Desconecte todos los accesorios USB de su computadora, excepto su dispositivo. Pruebe cada puerto USB para ver si funciona. Luego prueba con un cable USB Apple diferente.
Reinicie su computadora y iPhone, iPad o iPod.
Intente conectar su dispositivo a otra computadora. Si tiene el mismo problema en otra computadora, comun?quese con el Soporte de Apple.
If you connect your device to your computer with a USB cable and iTunes doesn't recognize your iPhone, iPad, or iPod, get help. When iTunes on your computer
doesn't recognize your connected device, you might see an unknown error or an "0xE" error. If you do, follow these steps and try to connect your device again after each step:
- Make sure that you have the latest version of iTunes that works with your computer.
- Check that you have the latest software on your Mac or Windows PC.
- Make sure that your device is turned on.
- If you see a Trust this Computer alert, unlock your device and tap Trust.
- Unplug all USB accessories from your computer except for your device. Try each USB port to see if one works. Then try a different Apple USB cable.
- Restart your computer and iPhone, iPad, or iPod.
- Try connecting your device to another computer. If you have the same issue on another computer, contact Apple Support.
×