SanDisk Sansa e260 MP3 Player Logo

Related Topics:

Posted on Sep 11, 2017

Al conectar mi sansa e260 en modo recuperacion dice: usb cable connected enter usb2.0 msd mode LUN0 locked LUN0 unlocked si lo intento reiniciar introduciendole nuevamente el frimware este se reinicia (como se supone que ocure para reparar el mp3) pero al encender tira el mensaje de "error al cargar la imagen principal, cambie a modo recuperacion"

2 Related Answers

Anonymous

  • 36 Answers
  • Posted on Jan 05, 2010

SOURCE: tengo un sansa fuze y utilize el convertidor de

Creo que tal vez usted tenga que usar algún convertidor útil para transferir el vídeo en tu MP3 a otro formato, que son compatibles con el iPod, iPhone, PSP, Apple TV, Zune, y otros móviles devices.have intentarlo. Recomiendo éste
http://www.removing-drm.com/media-converter/

Ad

Anonymous

  • 2418 Answers
  • Posted on Dec 25, 2010

SOURCE: perdi el disco de instalacion

Click on this link and go to Sandisk support

Add Your Answer

×

Uploading: 0%

my-video-file.mp4

Complete. Click "Add" to insert your video. Add

×

Loading...
Loading...

Related Questions:

0helpful
1answer

Solo me da el modo games como cambio a modo dance

Hi abiudreyes

Despu?s de leer la soluci?n a su problema ¿podr?a tasa si mi respuesta fue ?til, gracias ...

Hay
2 lugares donde se puede presionar Mickey a empezar a jugar:
• LA IZQUIERDA
• PIE IZQUIERDO
Presione cualquier lugar para empezar a jugar.
Hay dos formas de jugar con la Danza Estrella de Mickey:
MODO DE DANZA
Presione los pies de Mickey para verlo actuar
uno de los 6 diferentes bailes!
• TECHNO
• MAMBO
• MOONDANCE
• "Shake Your Groove Thing"
• "Get Up OFFA QUE COSA"
• "M"a la"I"
MODO DE JUEGO
Pulse la mano de Mickey para alternar entre los dos juegos:
• Mickey dice
Siga adelante y repetir movimientos de Mickey -
pero s?lo cuando ?l dice ", dice Mickey!"
• Congelaci?n de la danza
Bailar al ritmo cuando Mickey dice "Go ".
Cuando dice "Stop ", que congela en su lugar!


Saludos nikki
0helpful
1answer

Windows 7 no detecta mi Ipod A1236, al ingresar a la busqueda de los dispositivos Windows me muestra el Ipod con un error que dice "Unknown Divice" no funciona correctamente, ya trate de...

iPhone iPad or iPod not recognized in iTunes for Windows
Si conecta su dispositivo a su computadora con un cable USB e iTunes no reconoce su iPhone, iPad o iPod, obtenga ayuda.

Cuando iTunes en su computadora no reconoce su dispositivo conectado, es posible que vea un error desconocido o un error "0xE". Si lo hace, siga estos pasos e intente conectar su dispositivo nuevamente despu?s de cada paso:

Aseg?rese de tener la ?ltima versi?n de iTunes que funcione con su computadora.
Compruebe que tiene el ?ltimo software en su Mac o PC con Windows.
Aseg?rese de que su dispositivo est? encendido.
Si ve una alerta de Confianza en esta computadora, desbloquee su dispositivo y toque Confiar.
Desconecte todos los accesorios USB de su computadora, excepto su dispositivo. Pruebe cada puerto USB para ver si funciona. Luego prueba con un cable USB Apple diferente.
Reinicie su computadora y iPhone, iPad o iPod.
Intente conectar su dispositivo a otra computadora. Si tiene el mismo problema en otra computadora, comun?quese con el Soporte de Apple.

If you connect your device to your computer with a USB cable and iTunes doesn't recognize your iPhone, iPad, or iPod, get help. When iTunes on your computer doesn't recognize your connected device, you might see an unknown error or an "0xE" error. If you do, follow these steps and try to connect your device again after each step:
  1. Make sure that you have the latest version of iTunes that works with your computer.
  2. Check that you have the latest software on your Mac or Windows PC.
  3. Make sure that your device is turned on.
  4. If you see a Trust this Computer alert, unlock your device and tap Trust.
  5. Unplug all USB accessories from your computer except for your device. Try each USB port to see if one works. Then try a different Apple USB cable.
  6. Restart your computer and iPhone, iPad, or iPod.
  7. Try connecting your device to another computer. If you have the same issue on another computer, contact Apple Support.
0helpful
1answer

La luces de fondo de mi pc no encienden pareciera que estuviera en modo de ahorro de energia, he intentado todo, configure las opciones avanzadas de energia y nada.. no entiendo anoche funcionaba normal.....

al parecer momentos despu?s de la ca?da quiz?s el back-light sufri? da?os. intenta conectar la laptop (si es una laptop) a un monitor externo a trav?s de cable VGA o HDMI dependiendo lo que tu PC tenga (si VGA o HDMI) si el brillo funciona sin problemas en el monitor externo, el problema no est? en la opciones de tu PC. puede ser
problemas de back-light en tu pantalla, lo cual si no me equivoco necesitar?s un reemplazo de pantalla.
0helpful
2answers

Yo no puedo hack mi psp slim dice que es imposible iniciar el juego por que mi psp es slim igual que los otro pero este tiene cosas adentro del psp alos demas diferentesy mi psp es version 5.50 y tampoco...

¿Qué versión es tu psp es proye una serie de 2000 o una serie 3000. Si es una serie 3000, a continuación, es incapaces de hackearlo en este momento que todavía están intentando encontrar una manera de hackearlo. Para obtener información al día acerca de esto quisiera recomend http://www.gamingcso.com/index.php. Ahora si tienes una serie de 2000 puedo intento le ayudarán a lo mejor posible de ello. Tengo una PSP modded yo mismo.
3helpful
4answers

Necesito configuracion de m955g v3.0a

Intente distinguir que tiene el problema. Si más de un dispositivo del usb no funciona, necesitamos localizar averías los puertos del usb. Si usted tiene apenas un dispositivo del usb para probarlo con, usted puede querer intentarlo en otra computadora. Dónde usted está conectando los audiophones?
33helpful
5answers

Donde encontrar mapas ruteables de colombia gratis

amigos.. yo los tengo y se los regalo... los de colombia totalmente ruteables... [email protected]
0helpful
2answers

[email protected]

I think your in SAP mode.....couldn't unstand a word your saying.
0helpful
1answer

Help please

Try this: disconnect the player from the computer, hold in the volume + button, and reconnect the player to the computer while holding the volume + button in. Keep holding the volume + button for an additional 5-50 seconds. Windows should eventually go into recovery mode and revive the player- it will pop up a window that says Found New Hardware Wizard.
-----
Download the Sansa Recovery Tool from the Sansa website.
Format - Erases Everything: Connect your Sansa player to the computer and open Windows Media Player. Click on the Sync tab. Pull down the drop down menu underneath the Sync tab by moving your cursor over the Sync tab and left clicking on the little black arrow underneath the Sync tab. Highlight "Sansa 1GB" (wording may vary slightly), and then select "Format." - this should erase everything.
Firmware Upgrade- Erases Everything: Get the latest firmware upgrade from Sansa - it updates the firmware and erases every song in the player all at once. Note: this method doesn't work if already have the latest firmware. Go to this website and click "Firmware Updater" to find out: http://www.sandisk.com/Retail/DriverDownloads.aspx
or
http://www.sandisk.com/DriverDownload/driverList.asp
-Tha Mp3 Doctor
0helpful
1answer

My sansa e260

Change the USB port on your computer.

If that doesnt resolve it, check the HOLD switch to make sure it is sliding over all the way.





Best of Luck.
0helpful
3answers

Load main image failed switch to recovery mode is on my screen and it is black I cant get it to do anything how do you reset it or switch to recovery mode?

(( Switch your Sansa E260 to its Recovery Mode: 1. Make sure the player is powered off 2. Enable the "Hold" switch (located on the top of the player). You would know it's enabled when you see the "orange-colored" surface 3. Press the "Record" button. Make sure you keep it pressed while pressing on the "Menu" button. 4. keep your fingers pressed on these 2 buttons until the E260 LCD screen displays "Welcome to Recovery Mode" 5. Connect your E260 to your computer. (Just a reminder: The minimum Operating System requirements for a Sansa E200 player is Windows XP and above) 6. Double-click on "My Computer" and you would see your Sansa E260 appear as a "16 MB" drive. Note: If you do not see that "16 MB" drive/partition, please repeat steps 1-6. Next, Apply the firmware for the E260 (your player should be connected to your PC at this time): Step 1: Use this link to download the firmware for your Sansa E260 (for better results, please save this file on your "Desktop": http://www.sandisk.com/Assets/File/Downl... Step 2: Double left-click on the downloaded file, and follow the on-screen prompts. The file will automatically re-flash your player and format it as well, thereby clearing all possible file/system corruptions that may have occurred. )) When i get to step two, and did what it told me, i get this ( Application failed to read the version details ) What should i do?!?!?!?!
Not finding what you are looking for?

144 views

Ask a Question

Usually answered in minutes!

Top SanDisk Audio Players & Recorders Experts

SmartAviator
SmartAviator

Level 3 Expert

1124 Answers

Grand Canyon Tech
Grand Canyon Tech

Level 3 Expert

3867 Answers

Alexander

Level 2 Expert

171 Answers

Are you a SanDisk Audio Player and Recorder Expert? Answer questions, earn points and help others

Answer questions

Manuals & User Guides

Loading...