Question about Audio Players & Recorders

Open Question

HET OPENEN VAN DE SAMSUNG YH-J70 VOOR HET VERVANGEN VAN DE BATTERIJ (ACCU)

Posted by on

Ad

6 Suggested Answers

6ya6ya
  • 2 Answers

SOURCE: I have freestanding Series 8 dishwasher. Lately during the filling cycle water hammer is occurring. How can this be resolved

Hi,
a 6ya expert can help you resolve that issue over the phone in a minute or two.
best thing about this new service is that you are never placed on hold and get to talk to real repairmen in the US.
the service is completely free and covers almost anything you can think of (from cars to computers, handyman, and even drones).
click here to download the app (for users in the US for now) and get all the help you need.
goodluck!

Posted on Jan 02, 2017

Ad
  • 1 Answer

SOURCE: Samsung yh-j70

did you try to change the file type of the video if you didnt you should try that use replay converter write that in file mirrors they should have it.

Posted on Nov 15, 2006

Ad
  • 5 Answers

SOURCE: cannot charge my yh-j70

When I first got my yh j70 I had the same problem. Have you made sure its in 'charge' mode? When you go to 'settings' there is an option tha allows you to switch from 'charge' mode to USB connect mode. You have to switch it depending on what you are trying to do. Hope this helps.

Posted on Dec 08, 2007

SOURCE: Samsung YH-J70

Keith, I have the same problem. Do you already have a solution?
regards Jeroen

Posted on Oct 20, 2008

  • 18 Answers

SOURCE: Samsung YH-J70

I had the same problem - the hard drive had failed, which is a common fault. I bought a new one on eBay - a Toshiba MK3006GAL 30GB - which worked fine.

BUT... the drive came completely unformatted and I had to format it on a laptop first as I could not get it to format in the YH-J70. If the drive is FAT32 format, however, you should be OK to just put it in the YH-J70 and format it with Samsung Media Studio.

Posted on Dec 31, 2008

  • 18 Answers

SOURCE: samsung digittal audio player yh-j70

All the drivers and software are still available for download on Samsung's website.

http://www.samsung.com/us/support/

Posted on Dec 29, 2009

Add Your Answer

Uploading: 0%

my-video-file.mp4

Complete. Click "Add" to insert your video. Add

×

Loading...
Loading...

Related Questions:

1 Answer

2005 Honda CBR 1000 RR Fireblade batterij laadt niet op


Hallo, Anoniem, voordat u een elektrische component in het laadsysteem test, is het "IMPERATIEF" dat u een volledig opgeladen batterij van 12,5 volt of meer heeft en in voorkomend geval een correcte "LOAD" test kan doorgeven 12,5 volt of meer, maar weinig of geen stroom, de batterij is defect en moet worden vervangen. AGM-type batterijen vallen meer in dit scenario dan loodzuur batterijen.
1. Batterij test:
De batterij moet volledig geladen en geladen worden om de juiste aflezingen te garanderen, de aansluitingen moeten schoon en strak zijn. Als u niet werkt met een volledig opgeladen en functionele batterij, zijn alle andere spanningsonderzoeken onjuist. Permanente batterij Spanning moet 12,5-13,2 DCV zijn.
2. Spanningsspanningstest:
Start motorfiets, meet DC volt over de batterij aansluitingen, u zou ongeveer 13,2-15 DC Volts moeten lezen.
3. Aansluitingen en draden:
Controleer de statorstekker van de regelaar en controleer de batterijklemmen voor aansluitcorrosie. Als alles in orde lijkt, ga verder naar nummer 4 hieronder om te bepalen of er een mislukt onderdeel is.
4. Statorcontroles / Rotor Check: Elk van de volgende tests isoleren de Stator & Rotor. Als de AC-uitgang en de weerstandstest mislukken en de statortest overlijdt, dan is de rotor een fout (trek de primaire deksels en inspecteer de rotor voor beschadiging).
5. AC uitgangscontrole:
Haal de stekker uit de stator start motor en trek de Voltmeter naar AC volt. Smeer beide statorkabels met uw meterleiding. De motorfiets moet ongeveer 18-20 ACV per 1.000 rpm uitzetten. Lezen verschillen afhankelijk van het systeem, raadpleeg de handleiding van de service
Generische Specificaties:
22 amp?re systeem produceert ongeveer 19-26 VAC per 1.000 rpm
32 Amp systeem produceert ongeveer 16-20 VAC per 1.000 rpm
45 amp systeem produceert ongeveer 19-26 VAC per 1.000 rpm
Stator Resistance Check:
Schakel je multimeter in op Ohm x 1-schaal. Smeer elke statordraad met meterleidingen en controleer de weerstand op de meter.
Weerstand moet in het gebied van 0,1-0,5 Ohm liggen. Lezen zullen vari?ren afhankelijk van het systeem, raadpleeg de service handleiding voor specificaties.
Generische Specificaties:
22 amp systeem produceert ongeveer 0,2 tot 0,4 ohm
32 amp systeem produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
45 amp systeem produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
Stator Ground Check:
Schakel je multimeter in op Ohm x 1-schaal.
Probe elke stator draad met uw positieve leiding op de multimeter en de negatieve naar de grond.
Er moet geen continu?teit op de grond zijn op een draad.
Als er continuiteit is, wordt uw stator op de grond gekort en moet worden vervangen.
5. Regelaarstest:
Elk van de volgende tests isoleert alleen de regelaar, dus als een van deze tests mislukt, is de regelaar fout.
Identificerende draden:
Batterijlading Leidraad gaat van de regelaar naar de batterij positief.
AC-uitgangslijnen - Kabels die van de Stator naar de regelaar komen.
Ground-Wire van regelaar naar grond of regelaar kan worden geaard via de fysieke bout aan het chassis.
Regelaar Grondtoets: Zorg ervoor dat de regelaar van de regelaar is geaard of de aarddraad stevig vastzit op een goede grond (dit moet u controleren door de continu?teit van de regelaar naar de ondergrond te controleren).
Fwd / Reverse Bias Test / Diode Test:
Deze controle test de Diode-functie om ervoor te zorgen dat de AC-stroom voor de stator in DC Current wordt geregeld.
Schakel multimeter naar Diode Scale.
Plaats uw multimeter positieve lood op elke AC-uitgangsdraad.
Plaats uw multimeter negatieve leiding op de batterij Laaddraad.
De meter moet de spanning meestal ongeveer 0,5 volt lezen.
Vervolgens schakel je multimeterkabels om de negatieve leiding op de wisselstroomdraden en de positieve leiding op de batterij-laaddraad. De lezing moet oneindig zijn. Met uw meter in dezelfde omgeving, plaats uw multimeter positieve leiding op de regelaar of de regelaar direct en plaats dan uw meter negatieve leiding op de AC uitgangslijnen.
De meter moet de spanning meestal ongeveer 0,5 volt lezen.
Vervolgens schakel je multimeter-leidingen de negatieve leiding op de regelaar en de positieve leiding op de AC-uitgangskabels. De lezing moet oneindig zijn.
Opmerking: Hieronder staat een tabel om de aflezingen te tonen:
Positief Leid Negatief Lead Reading
AC-uitgang 1 Batterij-laad-spanning
AC-uitgang 2 Batterijlading Leadspanning
Batterij lading leiden AC uitgang 1 ?
Batterijlading leiden AC uitgang 2 ?
Aardstroomuitgang 1 Spanning
Aardstroomuitgang 2 Spanning
AC uitgang 1 Grond ?
AC uitgang 2 Grond ?
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "GRATIS" downloads die u nodig hebt, klikt u op de onderstaande blauwe links. Veel geluk en een geweldige dag.
How to diagnose no spark situation on motorcycle
CBR1000rr not charging battery weak stator bad
2004 2005 CBR1000RR Fireblade Repair Manual Download Manuals Technical $10
http://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda CBR1000RR Fireblade Owner Manual

Dec 10, 2013 | 2005 Honda CBR 1000 RR Fireblade

1 Answer

Na het verwisselen van de batterijen van een rookmelder van de Rokonet Wisdom, blijft het sabotage alarm van kracht. Bij het afmelden wordt er een random code gegeven, waarna opnieuw een code moet worden...


Ik ben niet bekend met dat specifieke alarmsysteem maar ze werken allemaal redelijk vergelijkbaar. Na de invoering van de nieuwe batterij als de problemen brandt proberen te nemen van de rookmelder, verwijder het beslag, activeert de rookmelder door op de knop of het zetten van een magneet op het opnieuw installeren van de batterij (dit zal de rook te wissen) en zorg ervoor dat de rookmelder correct is gemonteerd op de basis. Als het indrukken van de code en uit of uit een paar keer niet werkt, zorg ervoor dat uw systeem is op test met de bewaking bedrijf en eigenlijk op weg van de rookmelder door op de testknop of zetten een magneet tot het. Nadat het alarm is afgegaan ontwapenen met uw code en kijk of het probleem is verdwenen. Als geen tijd om de rookmelder te vervangen. *** Ik gebruikte Google Translate om deze vraag ik hoop dat u begrijpt beantwoorden ***

Aug 10, 2013 | Rokonet Home Security

1 Answer

Ik heb de codes nodig voor een universele afstandbediening voor mijn samsung hitron black tv


Hallo
Driecijferige universele afstandsbediening codes voor Samsung tv zijn:
004 / 005 / 009 / 015 / 104 / 105 / 106 / 109 / 133 / 172
Viercijferige codes universele afstandsbediening voor Samsung TV zijn:
0105 0077 0076 0109 0007 0009 0004 0005 0085 0172 0942 0358 0012 0015 0080 0104 0106


Direct Code Entry
1 * Houd de SETUP knop ingedrukt tot het rode lampje blijft branden, laat dan de SETUP knop.
2 * Druk op de gewenste knop Modus (TV, VCR, etc.). Het rode lampje knippert, dan blijft branden.
3 * Voer de 4-cijferige code uit de code tabellen. Let op: na een geldige code, het rode lampje uitgaat. Voor een ongeldige code, het rode lampje knippert.
4 * Met uw apparaat, druk op pijltje omhoog. Als het apparaat reageert, is er geen verdere programmering is vereist. Opmerking: Als sommige knoppen niet bedienen apparaat, een van de andere codes voor uw merk proberen. OK

Jul 16, 2011 | Televison & Video

1 Answer

Tijdens rijden ging A.B.S.knipperen , motor uit gezet , daana wilde hij niet meer starten geen stroom aan duwen starten hij ,en terug gereden ,accu door gemeten was maar net 9v nieuwe accu gekocht hier...


Hi, S_schweig mooie novelle de volgende is een uitgebreide laadsysteem test die is gegarandeerd de vondst probleem met uw systeem.
1. Accu Test: De batterij moet in een volledig opgeladen en de belasting getest om de juiste lezingen te verzekeren, moeten aansluitingen schoon en strak te zijn. Als u niet werkt met een volledig opgeladen en functionele batterij, zullen alle andere spanningstesten onjuist zijn. Staande batterij De spanning moet 12,5-13,2 DCV zijn.
2. Charging System Voltage Test: Start motorfiets, het meten van DC volt over de accupolen u een lezing van ongeveer 13,2-15 DC Volt zou moeten hebben.
3. Aansluitingen / Draad: Controleer de regelaar / stator plug, en de batterij voor aansluiting / corrosie. Als alles lijkt in orde zijn, ga dan naar nummer 4 hieronder om te bepalen of er een defect onderdeel.
4. Stator Checks / Rotor Check: elk van de volgende tests isoleert de stator en rotor. Als AC Output test mislukt en Resistance controleren, en de stator IB Test Pass dan Rotor in gebreke is gebleven (Trek Primary covers en controleer rotor op beschadigingen).
5. AC Output Check:
Trek de regelaar stekker uit de stator
Start motor en verander voltmeter AC volt.
Probe beide stator draden met uw meter lood.
De motor moet worden blussen van ongeveer 18-20 ACV per 1.000 rpm. Reading zal vari?ren afhankelijk van het systeem, controleer service manual specificatie
Generic Specs:
22 amp produceert ongeveer 19-26 VAC per 1000 rpm
32 amp produceert ongeveer 16-20 VAC per 1000 rpm
45 amp produceert ongeveer 19-26 VAC per 1000 rpm
Statorweerstand Check:
Schakel uw multimeter Ohm x 1 schaal.
Probe elke stator draden met meter leidingen en controleer weerstand op de meter.
Weerstand moet in het bereik van 0,1-0,5 Ohm. Reading zal vari?ren afhankelijk van het systeem, controleer service handleiding voor de specificatie
Generic Specs:
22 amp produceert ongeveer 0,2 tot 0,4 ohm
32 amp produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
45 amp produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
Stator IB-test of Ground Check:
Schakel uw multimeter Ohm x 1 schaal.
Probe elke stator kabel met de positieve draad op de multimeter en negatieve aarde.
Er mag geen continu?teit aan de grond aan beide draad.
Als er continu?teit is uw stator grond is kortgesloten naar aarde.
5. Regulator Test: elk van de volgende tests isoleert de toezichthouder alleen, dus als een van deze tests mislukt, de regelaar een fout heeft begaan.
Het identificeren van draden:
Batterij opladen Lead Wire gaande van regulator om de batterij positief.
AC-uitgang leads- draden uit de stator aan de toezichthouder.
Grond- Wire van Regulator naar aarde of regulator kan worden geaard via de fysieke bouten chassis.
Regulator grondtestartikelen: Controleer de regulatorlichaam geaard of aardingskabel stevig bevestigd aan een goede grond (moet dit controleren door het controleren van de continu?teit van regelaarlichaam tot chassisaarde).
Fwd / Reverse Bias Test / Diode Test: Deze controle is het testen van de Diode functie om ervoor te zorgen zij regels stelt voor de AC-stroom voor de stator in DC Current.
Schakel multimeter naar Diode Scale.
Plaats uw multimeter positieve draad op elke AC-uitgang draad.
Plaats uw multimeter negatief lood over de batterijlading draad.
De meter moet spanning meestal gelezen rond 0,5 volt.
Vervolgens schakelt u de multimeter leads zetten de negatieve draad aan de uitgang draden AC en de positieve draad over de batterijlading Wire.
De meting moet oneindig zijn.
Met de meter op dezelfde instelling, plaats je multimeter positieve draad rond de regulator aarddraad of de regelaar rechtstreeks en plaats de meter negatieve draad op de AC uitgangsleidingen.
De meter moet spanning meestal gelezen rond 0,5 volt.
Vervolgens schakelt u de multimeter leads zetten de negatieve draad op de regelaar grond en de positieve draad aan de uitgang draden AC.
De meting moet oneindig zijn.
Let op: Hieronder staat een tabel met de metingen te laten zien:
Positieve Lead Negatieve Lead Reading
AC uitgang 1 batterijlading voorsprong Voltage
AC uitgang 2 batterijlading Lead Voltage
Acculading lead AC uitgang 1 ?
Acculading lead AC uitgang 2 ?
Ground AC uitgang 1 Voltage
Ground AC uitgang 2 Voltage
AC uitgang 1 Ground ?
AC uitgang 2 Ground ?
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "FREE" downloads die je nodig hebt, klik dan op de blauwe links hieronder. Veel succes en hebben een prachtige dag.
http://www.st-owners.com/forums/showthread.php?111722-ST1100-Charging-problems
1991 Honda ST1100 charging system problems 28a alt
Honda ST1100 Pan European Service and Repair Manual av Matthew Coombs Bok
http://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda Pan European ST1100 Owner Manual

Mar 29, 2017 | Honda ST 1100 Pan European (cbs-abs met...

1 Answer

Ik moet het lampje van mijn heteluchtoven vernieuwen maar, waar zit dat???


Goede dag,

De lampje voor uw magnetron is gelegen onder de binnenkant van de omslag.
U zult het deksel op de lampje te vervangen los te draaien.
Dit is meestal een eenvoudig proces en vereist slechts een sterpunt schroevendraaier.

De beste wensen,
Graemevm

Mar 24, 2011 | Microwave Ovens

1 Answer

Camera schakeld na inschakelen direct weer uit


de kodak camera's staan bekend om het hoge stroom verbruik, zeker tijdens het uitschuiven van de lens tijdens het opstarten.

Als de batterij niet vol genoeg is kan de camera zich hierdoor weer uitschakelen.
Ook komt het voor dat de batterij versleten raakt waardoor deze niet genoeg stroom kan leveren.

Een andere (minder vaak voorkomende) oorzaak is dat de lens niet kan uitschuiven door ophoping van vuil of een defect aan het mechanisme hiervoor verantwoordelijk.

Dec 26, 2010 | Kodak EasyShare M863 Digital Camera

1 Answer

1996 Honda CBR 900 RR Fireblade mislukt af en toe


Hallo, Sjoerd_timme en de gebruikelijke verdachten zijn:
1. Ernstig ontladen of een beschadigde batterij moet 12,5 volt of meer hebben en in voorkomend geval een correcte "LOAD" -toets kunnen doorgeven, u kan een cursieve lezing van 12,5 volt of meer hebben, maar weinig of geen stroomvermindering is de batterij defect en moet Vervangen, AGM batterijen falen in dit scenario meer dan loodzuur batterijen.
2. Controleer de batterijpluggen voor beschadiging of corrosie, controleer de batterijkabels op "BOTH" uiteinden voor losse, corrodeerde of gebroken connectors, "INSIDE" en buiten de kabelhaken, voer de connector wiggle test uit en controleer eventueel kabels met een ohmmeter.
3. Vonkproppen in slechte conditie of gedeeltelijk vervuild.
4. Stekkerkabels in slechte conditie en lekkage controleren op vonklekkage in het donker
5. De stekker van de stekker te dicht of te breed.
6. Foutieve ontstekingsspoel, module en sensor.
7. Losse, vuile of gecorrodeerde ontstekingsmodule aansluiting bij de krukas.
8. Foutieve CKP of CMP, MAP, ETS, ATS, TPS, O2 sensor.
9. Vuil luchtfilter.
10. Inlaatlucht lek.
11. Water, vuil of roest in het brandstofsysteem.
12. Verontreinigde carburator, kleverige drijfveer, stekkerbouten.
13. Vacu?mmembraan van de carburator, gescheurd, gebarsten, niet zittend of onjuist ge?nstalleerd.
14. Meerdere carburatoren uit de synchronisatie.
15. Brandstoffilter verstopt.
16. Oude of verontreinigde brandstof.
17. Brandstoftankafvoersysteem aangesloten of koolstofafvoerleiding afgesloten.
18. Gasdopmembraanklep defect.
19. Vacu?mleiding van het inlaatpijpje naar de brandstofklep is gebroken, gebarsten, geknipt of ontbreekt.
20. Carburatorcontroles onjuist aangepast.
21. Onjuiste kleptijdstelling.
22. Klepveren zweven, zwak of gebroken.
23. Beschadigde inname of uitlaatklep.
24. Incompatible performance onderdelen.
25. De regelmodule kan in de "LIMP" modus zijn 26. Controleer de motorcodes van de motor.
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "GRATIS" downloads die u nodig hebt, klikt u op de onderstaande blauwe links. Veel geluk en een geweldige dag. Misfire gone then back again Please Help CBR Forum Enthusiast forums for...
Symptoms of cylinder misfire
Honda CBR900RR Service Manual
http://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda CBR900RR Fire Blade Owner Manual

Sep 11, 2010 | 1996 Honda CBR 900 RR Fireblade

1 Answer

Microsoft office outlook werkt niet meer


Try creating a new profile through the Control Panel and set that as the default profile to be used in Outlook.

Dec 21, 2009 | Microsoft Office Professional Edition 2003...

Not finding what you are looking for?
Audio Players & Recorders Logo

Related Topics:

60 people viewed this question

Ask a Question

Usually answered in minutes!

Top Audio Players & Recorders Experts

kakima

Level 3 Expert

102366 Answers

 Grubhead
Grubhead

Level 3 Expert

5126 Answers

The Knight
The Knight

Level 3 Expert

74211 Answers

Are you an Audio Player and Recorder Expert? Answer questions, earn points and help others

Answer questions

Manuals & User Guides

Loading...