Question about Delphi Car Audio & Video

Open Question

Geachte medewerker we hebben in onze auto een delphi dvd speler het typenummer staat er niet op vermeld. hij lijkt qua uiterlijk op de mv10021 . ik heb het vermoeden dat deze regiogebonden is omdat hij bepaalde dvd schijfjes wel leest en andere niet . is hier iets aan te doen ? graag zie ik uw reactie tegenmoet groeten jos vugts

Posted by on

Ad

3 Suggested Answers

6ya6ya
  • 2 Answers

SOURCE: I have freestanding Series 8 dishwasher. Lately during the filling cycle water hammer is occurring. How can this be resolved

Hi there,
Save hours of searching online or wasting money on unnecessary repairs by talking to a 6YA Expert who can help you resolve this issue over the phone in a minute or two.

Best thing about this new service is that you are never placed on hold and get to talk to real repairmen in the US.

Here's a link to this great service

Good luck!

Posted on Jan 02, 2017

Ad
  • 1 Answer

SOURCE: Ik ben in het bezit van een LG 20170 LHR4400, Home

I don't have a solution for my problem with my dvd-player. First I'll try to clean the reading-laser with a special dvd-cleanerset. Than I shall see what happens, perhaps the problem has gone.
Thanks for your reaction.

Posted on Nov 28, 2009

Ad
  • 2 Answers

SOURCE: Op Mijn Acer 5230E Kan

acer5230e does not start up

Posted on Mar 12, 2011

Add Your Answer

Uploading: 0%

my-video-file.mp4

Complete. Click "Add" to insert your video. Add

×

Loading...
Loading...

Related Questions:

1 Answer

Driver verloren


Mathieu, Let op dat je geen enkele schrijf actie naar de drive uitvoert.

Als jouw drive niet meer herkend wordt, moet je voor het operating systeem even de drivers installeren die te maken hebben met externe, USB drives.

Maar om zeker te gaan dat het aan de computer ligt, kun je modekijk bij een bekende de drive een keer aansluiten. Als blijkt dat de schijf wel herkend wordt, maar je kunt geen bestanden meer lezen, moet je een herstel programma gebruiken, zoiets als van Ontrack of soms kun je van firma\'s die geheugen kaartjes verkoken recover programma\'s ophalen.



Als blijkt dat je op een andere computer gewoon de schijf kunt benaderen, kun je met het (her)installeren van de drivers op jouw eigen PC verder gaan. Houd er rekening mee dat ook externe drives geen eeuwig leven hebben, Maak tijdig op een andere schijf ook een backup.



Een backup is geen backup. Zorg ervoor dat je tenminste naast de originele nog twee backups heb, liefst op twee verschillende media.

b.v. op externe drive en op DVD (blue ray) en of in de cloud.

Jun 01, 2014 | Seagate U6 (ST380020A) 80 GB Hard Drive

1 Answer

Tijdens rijden ging A.B.S.knipperen , motor uit gezet , daana wilde hij niet meer starten geen stroom aan duwen starten hij ,en terug gereden ,accu door gemeten was maar net 9v nieuwe accu gekocht hier...


Hi, S_schweig mooie novelle de volgende is een uitgebreide laadsysteem test die is gegarandeerd de vondst probleem met uw systeem.
1. Accu Test: De batterij moet in een volledig opgeladen en de belasting getest om de juiste lezingen te verzekeren, moeten aansluitingen schoon en strak te zijn. Als u niet werkt met een volledig opgeladen en functionele batterij, zullen alle andere spanningstesten onjuist zijn. Staande batterij De spanning moet 12,5-13,2 DCV zijn.
2. Charging System Voltage Test: Start motorfiets, het meten van DC volt over de accupolen u een lezing van ongeveer 13,2-15 DC Volt zou moeten hebben.
3. Aansluitingen / Draad: Controleer de regelaar / stator plug, en de batterij voor aansluiting / corrosie. Als alles lijkt in orde zijn, ga dan naar nummer 4 hieronder om te bepalen of er een defect onderdeel.
4. Stator Checks / Rotor Check: elk van de volgende tests isoleert de stator en rotor. Als AC Output test mislukt en Resistance controleren, en de stator IB Test Pass dan Rotor in gebreke is gebleven (Trek Primary covers en controleer rotor op beschadigingen).
5. AC Output Check:
Trek de regelaar stekker uit de stator
Start motor en verander voltmeter AC volt.
Probe beide stator draden met uw meter lood.
De motor moet worden blussen van ongeveer 18-20 ACV per 1.000 rpm. Reading zal vari?ren afhankelijk van het systeem, controleer service manual specificatie
Generic Specs:
22 amp produceert ongeveer 19-26 VAC per 1000 rpm
32 amp produceert ongeveer 16-20 VAC per 1000 rpm
45 amp produceert ongeveer 19-26 VAC per 1000 rpm
Statorweerstand Check:
Schakel uw multimeter Ohm x 1 schaal.
Probe elke stator draden met meter leidingen en controleer weerstand op de meter.
Weerstand moet in het bereik van 0,1-0,5 Ohm. Reading zal vari?ren afhankelijk van het systeem, controleer service handleiding voor de specificatie
Generic Specs:
22 amp produceert ongeveer 0,2 tot 0,4 ohm
32 amp produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
45 amp produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
Stator IB-test of Ground Check:
Schakel uw multimeter Ohm x 1 schaal.
Probe elke stator kabel met de positieve draad op de multimeter en negatieve aarde.
Er mag geen continu?teit aan de grond aan beide draad.
Als er continu?teit is uw stator grond is kortgesloten naar aarde.
5. Regulator Test: elk van de volgende tests isoleert de toezichthouder alleen, dus als een van deze tests mislukt, de regelaar een fout heeft begaan.
Het identificeren van draden:
Batterij opladen Lead Wire gaande van regulator om de batterij positief.
AC-uitgang leads- draden uit de stator aan de toezichthouder.
Grond- Wire van Regulator naar aarde of regulator kan worden geaard via de fysieke bouten chassis.
Regulator grondtestartikelen: Controleer de regulatorlichaam geaard of aardingskabel stevig bevestigd aan een goede grond (moet dit controleren door het controleren van de continu?teit van regelaarlichaam tot chassisaarde).
Fwd / Reverse Bias Test / Diode Test: Deze controle is het testen van de Diode functie om ervoor te zorgen zij regels stelt voor de AC-stroom voor de stator in DC Current.
Schakel multimeter naar Diode Scale.
Plaats uw multimeter positieve draad op elke AC-uitgang draad.
Plaats uw multimeter negatief lood over de batterijlading draad.
De meter moet spanning meestal gelezen rond 0,5 volt.
Vervolgens schakelt u de multimeter leads zetten de negatieve draad aan de uitgang draden AC en de positieve draad over de batterijlading Wire.
De meting moet oneindig zijn.
Met de meter op dezelfde instelling, plaats je multimeter positieve draad rond de regulator aarddraad of de regelaar rechtstreeks en plaats de meter negatieve draad op de AC uitgangsleidingen.
De meter moet spanning meestal gelezen rond 0,5 volt.
Vervolgens schakelt u de multimeter leads zetten de negatieve draad op de regelaar grond en de positieve draad aan de uitgang draden AC.
De meting moet oneindig zijn.
Let op: Hieronder staat een tabel met de metingen te laten zien:
Positieve Lead Negatieve Lead Reading
AC uitgang 1 batterijlading voorsprong Voltage
AC uitgang 2 batterijlading Lead Voltage
Acculading lead AC uitgang 1 ?
Acculading lead AC uitgang 2 ?
Ground AC uitgang 1 Voltage
Ground AC uitgang 2 Voltage
AC uitgang 1 Ground ?
AC uitgang 2 Ground ?
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "FREE" downloads die je nodig hebt, klik dan op de blauwe links hieronder. Veel succes en hebben een prachtige dag.
http://www.st-owners.com/forums/showthread.php?111722-ST1100-Charging-problems
1991 Honda ST1100 charging system problems 28a alt
Honda ST1100 Pan European Service and Repair Manual av Matthew Coombs Bok
http://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda Pan European ST1100 Owner Manual

Btw, I’m available to help over the phone in case u need at https://www.6ya.com/expert/gregg_c0ec1df182c7330e


Mar 29, 2017 | Honda ST 1100 Pan European (cbs-abs met...

1 Answer

Wanneer ik de mobigo aansluit op de computer lijkt alles goed tegaan. ik drukte op setup en het verbaasde me dat hij gaf. Vtech not device. please connect your vtech device to the computer, turn the device...


Ik heb hetzelfde probleem en ik vermoed nu dat het komt omdat je nog niet via de nederlandse site kan installeren??
iets anders kan ik niet meer verzinnen, aangezien er bij de instructies duidelijk staat vtechnl.com
ik heb nu geprobeerd via US en UK maar dus dezelfde melding
Er staat op de vtechnl website dat het halverwege 2011 te downloaden is.

hopelijk is dat het, en kunnen we het dus halverwege 2011 wel geinstalleerd krijgen.

mocht je een andere oplossing vinden hoor ik het graag

Mar 06, 2011 | Vtech Mobigo Learning System

1 Answer

Waste ink near full


I'm having the same problem. Lots of solution for resetting the printer, but none of them helping me to lead me to the absorber itself inside the printer. It seems to be a lot of work and disassembling half of the printer! Looking on internet I haven't found any answer yet.
As I am living in The Nehterlands I'm looking for solutions in Dutch. One solutions discribes disassembling another Canon printer. This could possibly help. I'll paste the text below. It's dutch, so you'll have to translate it.
Wishing you succes with this matter!

Dutch text:

Wat te doen bij de melding 'Afvalinkt bijna vol'?
Onderstaand verhaal geldt voor de Canon SmartBase MPC200; voor andere Canon
printers geldt ongeveer hetzelfde, met uitzondering van de reset-procedure (zie
hieronder).
Oorzaak
Onderin de printer bevindt zich een langwerpig, dik vloeiblad (een soort spons van
vilt). De overtollige inkt, bijv. de inkt die gebruikt wordt bij het reinigen van de
koppen, wordt afgevoerd naar deze spons. Als deze spons bijna verzadigd is,
verschijnt bovenstaande melding. Dat is ook nodig, want als je gewoon door zou
kunnen gaan, zou de spons geen inkt meer opnemen, en op een bepaald moment zou
je merken, dat de printer zou gaan 'lekken'. Geloof me, dat wil je niet meemaken.
Printerinkt is gemeen spul!
Canon
Het lastige is alleen, dat Canon nogal moeilijk doet over deze melding. Zij hebben
maar één oplossing: opsturen en het probleem door hen laten verhelpen. Kosten: ruim
€ 100,-!!! Toen ik dat van de telefonische helpdesk hoorde, reageerde ik met: "Dan
kan ik beter een nieuwe printer kopen!" De telefoniste was dat eigenlijk wel met mee
eens.
Zoeken
Vervolgens ben ik gaan zoeken op het internet. Wat je daar niet kunt vinden, bestaat
niet, tenslotte... Toen merkte ik al snel dat ik niet de enige was met dit probleem.
Iedere eigenaar van een Canon-printer krijgt er na verloop van tijd mee te maken.
Helaas was er geen kant-en-klare oplossing voor mijn printer, maar door de
beschrijving bij andere printers kreeg ik wel een idee over de oorzaak van het
probleem en wat ik eraan zou kunnen doen.
Oplossing
Over de oorzaak heb ik al geschreven. Over de oplossing gaat het nu. Die gaat in twee
stappen:
1. De vilten spons schoonmaken.
2. De printer resetten.
1. De vilten spons schoonmaken
Dit is een vies werkje. Doe een schort om en gebruik huishoudhandschoenen! Inkt in
je kleren gaat er niet meer uit en op je handen duurt het een hele tijd!
De spons ligt helemaal op de bodemplaat onderin de printer. Je moet dus een beetje
handigheid hebben en niet bang zijn om een schroevendraaier te gebruiken.
Schroef eerst de beide zijkanten van de printer los. Die zitten elk met twee schroeven
vast (één aan de voorkant en één aan de achterkant).
Verwijder dan het toppaneel (met de scanplaat). Die zit vast met twee schroeven aan
de achterkant en drie aan de voorkant (deze drie zitten aan de onderkant van het
bedieningspaneel). Let op: zodra je het toppaneel verwijdert, merk je dat die op drie
plekken vastzit. Op één plek met een schroef (gewoon losdraaien) en op twee plekken
aan de elektronica. Trek die twee punten voorzichtig los. Je kunt het toppaneel nu
opzij leggen.
Dan moet je de printplaat verwijderen. Maak eerst alle 'draden' voorzichtig los. Kijk
goed hoe het vast zat, om het later weer te kunnen bevestigen. Maak dan de printplaat
los (4 schroeven). Verwijder daarna ook de metalen plaat, waarop de printplaat vast
zat.
Je bent er nu bijna. Het bovenste deel van de kast (voor zover die er nu nog staat) is
op de vier hoeken met schroeven bevestigd op het onderste deel van de kast. Je moet
misschien wel even zoeken, want ze zitten diep weggezakt. Schroef ze los.
De bovenkant en de onderkant zijn nu los van elkaar, maar nog wel met draden en
elektronica aan elkaar verbonden. Maak die verbinding niet los, dat is niet nodig.
Doe nu het schort om en de handschoenen aan!!
Je kunt nu bij de bodem van de kast komen. Daar zie je de spons, die zwart is van de
afvalinkt. Kijk eerst hoe de spons erin zit, voordat je die eruit haalt.
Maak de spons voorzichtig schoon. Niet wringen en zo, alleen uitspoelen en eventueel
induwen om de inkt en het water eruit te halen. Ga een flinke poos door, totdat er
alleen nog schoon water uit de spons komt.
Hang de spons een paar uur te drogen in de zon. Gebruik daarna een föhn om ook het
laatste beetje vocht eruit te halen, zodat de spons weer kurkdroog op zijn plek gelegd
kan worden.
Zet de zaak nu weer in elkaar. (Als je het net zo doet als ik, houd je twee schroefjes
over, maar mijn printer doet het nog steeds prima. )
1a. Niet schoonmaken maar bestellen...
Sinds kort weet ik dat je de spons ook kunt bestellen. Dat scheelt een boel pruts- en
schoonmaakwerk.
Je kunt de vilten spons, die uit 2 onderdelen bestaat, bestellen bij ETB (Electronic
Trading Benelux).
Bel naar 0165-850500 en bestel de volgende artikelen:
HC1-0795-000
QA4-0213-000
Toen ik ze bestelde (in maart 2006) waren de kosten voor deze 2 onderdelen samen
maar E 1,04!!
Deze prijs was wel exclusief btw en verzendkosten. Maar omdat ik het samen met
andere producten bestelde, had ik daar geen last van.
2. De printer resetten
Als je nu de printer weer aanzet, kun je merken hoe dom het apparaat is. Hij heeft niet
in de gaten dat de spons weer schoon en leeg is. Dat moet hem nog verteld worden.
Op het internet kon ik daar geen geschikte procedure voor vinden, dus ben ik maar zo
brutaal geweest om Canon op te bellen. Eerst deden ze afwerend (ik moest de printer
opsturen), maar toen ik vertelde, dat ik het grootste deel van het werk zelf al gedaan
had, kreeg ik een technicus aan de lijn, die me stapsgewijs uitlegde wat ik moest doen.
De stappen laat ik hieronder volgen:
1. Zet de printer aan
2. Druk op de (langwerpige) menuknop
3. Druk op de meest linkse ronde knop (Copy)
4. Druk op de ronde knop rechts daarvan (Scan)
5. Druk twee keer op de meest linkse ronde knop (Copy)
6. Druk op het min-symbool (links van OK); het scherm zegt nu: 'Test mode'
7. Druk op OK
8. Blader met het plus-symbool (rechts van OK) tot het scherm zegt: '#8 Printer
Test'.
9. Druk op OK
10. In het scherm staat nu: '8: Printer Test' en daaronder: '- 8 - 2 +'
11. Druk 1x op het plus-symbool; in het scherm staat dan: '- 8 - 3 +'
12. Druk op OK
13. In het scherm staat nu: '[0]: Ink Count'
14. Druk op OK
15. Druk op de knipperende oranje knop om die uit te laten gaan.
16. Mogelijk werkt dat niet. Trek dan de stekker uit het stopcontact.
17. Wacht even. Doe de printer weer aan.
18. Als het goed is, ben je nu bevrijd van de irritante melding over afvalinkt.
Succes!!

Nov 04, 2010 | Canon PIXMA MP750 All-In-One InkJet...

1 Answer

Mijn nieuwe computer laat niet toe dat ik Pinnacle 12.1 er op zet. Krijg als reactie: Dokument is een ongeldige korte bestandsnaam. Bij de tweede cd: Het prog-files voor de map bevat een ongeldige...


Allereerst: Je moet niet zomaar je serienummer en huisgegevens posten op het internet (haal deze post maar snel weer weg). Ik weet niet welke computer je hebt, maar wellicht heb je een defecte CD? Leest hij het niet goed? Misschien kan je het programma nog eens downloaden op de pinnacle site (support & software) of daar customer support vragen wat er aan de hand is. http://www.pinnaclesys.com

Oct 29, 2010 | Computers & Internet

1 Answer

Er komt een raar geluid uit netof hij in een tunel


Het geluid van mij, net als u uw luidspreker hebben geslagen. Het bijna geluids net als de stem poel draad zou kunnen hebben misschien kwam los. Controleer de poel stem en de rand van de sub.

Oct 29, 2009 | MTX XT12-04 Car Subwoofer

1 Answer

Korg C-15 S concert piano


ik heb 20 jaar geleden een korg c 15 piano gekocht voor 5000 nederlandse guldens.
we zijn tot nu toe nog steeds tevreden met de piano.
sinds een paar dagen wil hij niet meer hard spelen ,je hoort hem alleen nog maar in de verte .
alles is goed aangesloten ,schuifje staat op zijn hardst en er staat ook stroom op ,want het lichtje brand .
kan iemand mij vertellen wat ik daar aan kan doen ,ik wil hem nog niet kwijt ,misschien is het maar een kleinigheid.

vriendelijke groet

mevr v haasteren

Aug 24, 2009 | Yamaha Full-Size Keyboard

1 Answer

Bij aanvang van printen of kopi?ren stopt hij en de spanning valt


hoi , ik denk ook dat dat je printer kapot is want als alles gewoon werkt maar het wil niet printen dat kan niet goed zijn ik hoop dat je garantie er op hebt dan gewoon terug brengen en laten repareren

Jan 03, 2009 | Epson Stylus CX5400 All-In-One InkJet...

Not finding what you are looking for?
Car Audio & Video Logo

Related Topics:

43 people viewed this question

Ask a Question

Usually answered in minutes!

Top Delphi Car Audio & Video Experts

Billy Mac

Level 2 Expert

83 Answers

Lawrence Oravetz

Level 3 Expert

10379 Answers

Jeremiah Meyer
Jeremiah Meyer

Level 2 Expert

204 Answers

Are you a Delphi Car Audio and Video Expert? Answer questions, earn points and help others

Answer questions

Manuals & User Guides

Loading...