Question about Teac EX-M5 Shelf System

Open Question

Teac ex-m5 cd door does not open without help

Sounds as if the motor is running but door does not op[en without assistance

Posted by on

Ad

2 Suggested Answers

6ya6ya
  • 2 Answers

SOURCE: I have freestanding Series 8 dishwasher. Lately during the filling cycle water hammer is occurring. How can this be resolved

Hi,
a 6ya Technician can help you resolve that issue over the phone in a minute or two.
Best thing about this new service is that you are never placed on hold and get to talk to real repair professionals here in the US.
click here to Talk to a Technician (only for users in the US for now) and get all the help you need.
Goodluck!

Posted on Jan 02, 2017

Ad

SOURCE: remote control for Teac EX-M5

I needed the same remote. Bought one that appears to be brand new off E-Bay for $4.05 plus shipping. Works great!!

Posted on Feb 07, 2008

Ad

Add Your Answer

Uploading: 0%

my-video-file.mp4

Complete. Click "Add" to insert your video. Add

×

Loading...
Loading...

Related Questions:

1 Answer

2005 Honda CBR 1000 RR Fireblade batterij laadt niet op


Hallo, Anoniem, voordat u een elektrische component in het laadsysteem test, is het "IMPERATIEF" dat u een volledig opgeladen batterij van 12,5 volt of meer heeft en in voorkomend geval een correcte "LOAD" test kan doorgeven 12,5 volt of meer, maar weinig of geen stroom, de batterij is defect en moet worden vervangen. AGM-type batterijen vallen meer in dit scenario dan loodzuur batterijen.
1. Batterij test:
De batterij moet volledig geladen en geladen worden om de juiste aflezingen te garanderen, de aansluitingen moeten schoon en strak zijn. Als u niet werkt met een volledig opgeladen en functionele batterij, zijn alle andere spanningsonderzoeken onjuist. Permanente batterij Spanning moet 12,5-13,2 DCV zijn.
2. Spanningsspanningstest:
Start motorfiets, meet DC volt over de batterij aansluitingen, u zou ongeveer 13,2-15 DC Volts moeten lezen.
3. Aansluitingen en draden:
Controleer de statorstekker van de regelaar en controleer de batterijklemmen voor aansluitcorrosie. Als alles in orde lijkt, ga verder naar nummer 4 hieronder om te bepalen of er een mislukt onderdeel is.
4. Statorcontroles / Rotor Check: Elk van de volgende tests isoleren de Stator & Rotor. Als de AC-uitgang en de weerstandstest mislukken en de statortest overlijdt, dan is de rotor een fout (trek de primaire deksels en inspecteer de rotor voor beschadiging).
5. AC uitgangscontrole:
Haal de stekker uit de stator start motor en trek de Voltmeter naar AC volt. Smeer beide statorkabels met uw meterleiding. De motorfiets moet ongeveer 18-20 ACV per 1.000 rpm uitzetten. Lezen verschillen afhankelijk van het systeem, raadpleeg de handleiding van de service
Generische Specificaties:
22 amp?re systeem produceert ongeveer 19-26 VAC per 1.000 rpm
32 Amp systeem produceert ongeveer 16-20 VAC per 1.000 rpm
45 amp systeem produceert ongeveer 19-26 VAC per 1.000 rpm
Stator Resistance Check:
Schakel je multimeter in op Ohm x 1-schaal. Smeer elke statordraad met meterleidingen en controleer de weerstand op de meter.
Weerstand moet in het gebied van 0,1-0,5 Ohm liggen. Lezen zullen vari?ren afhankelijk van het systeem, raadpleeg de service handleiding voor specificaties.
Generische Specificaties:
22 amp systeem produceert ongeveer 0,2 tot 0,4 ohm
32 amp systeem produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
45 amp systeem produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
Stator Ground Check:
Schakel je multimeter in op Ohm x 1-schaal.
Probe elke stator draad met uw positieve leiding op de multimeter en de negatieve naar de grond.
Er moet geen continu?teit op de grond zijn op een draad.
Als er continuiteit is, wordt uw stator op de grond gekort en moet worden vervangen.
5. Regelaarstest:
Elk van de volgende tests isoleert alleen de regelaar, dus als een van deze tests mislukt, is de regelaar fout.
Identificerende draden:
Batterijlading Leidraad gaat van de regelaar naar de batterij positief.
AC-uitgangslijnen - Kabels die van de Stator naar de regelaar komen.
Ground-Wire van regelaar naar grond of regelaar kan worden geaard via de fysieke bout aan het chassis.
Regelaar Grondtoets: Zorg ervoor dat de regelaar van de regelaar is geaard of de aarddraad stevig vastzit op een goede grond (dit moet u controleren door de continu?teit van de regelaar naar de ondergrond te controleren).
Fwd / Reverse Bias Test / Diode Test:
Deze controle test de Diode-functie om ervoor te zorgen dat de AC-stroom voor de stator in DC Current wordt geregeld.
Schakel multimeter naar Diode Scale.
Plaats uw multimeter positieve lood op elke AC-uitgangsdraad.
Plaats uw multimeter negatieve leiding op de batterij Laaddraad.
De meter moet de spanning meestal ongeveer 0,5 volt lezen.
Vervolgens schakel je multimeterkabels om de negatieve leiding op de wisselstroomdraden en de positieve leiding op de batterij-laaddraad. De lezing moet oneindig zijn. Met uw meter in dezelfde omgeving, plaats uw multimeter positieve leiding op de regelaar of de regelaar direct en plaats dan uw meter negatieve leiding op de AC uitgangslijnen.
De meter moet de spanning meestal ongeveer 0,5 volt lezen.
Vervolgens schakel je multimeter-leidingen de negatieve leiding op de regelaar en de positieve leiding op de AC-uitgangskabels. De lezing moet oneindig zijn.
Opmerking: Hieronder staat een tabel om de aflezingen te tonen:
Positief Leid Negatief Lead Reading
AC-uitgang 1 Batterij-laad-spanning
AC-uitgang 2 Batterijlading Leadspanning
Batterij lading leiden AC uitgang 1 ?
Batterijlading leiden AC uitgang 2 ?
Aardstroomuitgang 1 Spanning
Aardstroomuitgang 2 Spanning
AC uitgang 1 Grond ?
AC uitgang 2 Grond ?
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "GRATIS" downloads die u nodig hebt, klikt u op de onderstaande blauwe links. Veel geluk en een geweldige dag.
How to diagnose no spark situation on motorcycle
CBR1000rr not charging battery weak stator bad
2004 2005 CBR1000RR Fireblade Repair Manual Download Manuals Technical $10
http://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda CBR1000RR Fireblade Owner Manual

Dec 10, 2013 | 2005 Honda CBR 1000 RR Fireblade

1 Answer

Na het verwisselen van de batterijen van een rookmelder van de Rokonet Wisdom, blijft het sabotage alarm van kracht. Bij het afmelden wordt er een random code gegeven, waarna opnieuw een code moet worden...


Ik ben niet bekend met dat specifieke alarmsysteem maar ze werken allemaal redelijk vergelijkbaar. Na de invoering van de nieuwe batterij als de problemen brandt proberen te nemen van de rookmelder, verwijder het beslag, activeert de rookmelder door op de knop of het zetten van een magneet op het opnieuw installeren van de batterij (dit zal de rook te wissen) en zorg ervoor dat de rookmelder correct is gemonteerd op de basis. Als het indrukken van de code en uit of uit een paar keer niet werkt, zorg ervoor dat uw systeem is op test met de bewaking bedrijf en eigenlijk op weg van de rookmelder door op de testknop of zetten een magneet tot het. Nadat het alarm is afgegaan ontwapenen met uw code en kijk of het probleem is verdwenen. Als geen tijd om de rookmelder te vervangen. *** Ik gebruikte Google Translate om deze vraag ik hoop dat u begrijpt beantwoorden ***

Aug 10, 2013 | Rokonet Home Security

1 Answer

Inhouden


Hallo, anoniem en de gebruikelijke verdachten zijn:
1. Brandstoftank leeg.
2. De brandstoftank heeft oud dood gas.
3. Brandstoftankbodem verontreinigd met ethanolslib, vuil, water, roest, etc.
4. Brandstoftoevoerklep / petcock uitgeschakeld.
5. Vuile bougies.
6. De motor loopt over als gevolg van overmatig gebruik van de choke.
7. Vacu?mslang naar de brandstoftoevoerklep / petcock losgekoppeld, gebroken, gebarsten of afgeknepen. 8. Brandstofklep / petcock of filter verstopt.
9. Brandstofleiding naar carburateur of gasklephuis geknepen, geknikt of geblokkeerd.
10. De vlotter van de carburateur zit vast.
11. Brandstofinjectoren verstopt.
12. Brandstofinjectoren steken open.
13. Ernstig ontladen of een beschadigde batterij moet 12,5 volt of meer hebben en indien nodig een juiste "LAAD" -test kunnen doorstaan, u kun een vluchtige aflezing van 12,5 volt of meer hebben maar weinig of geen stroomsterkte, de batterij is defect en moet worden vervangen, AGM-batterijen mislukken in dit scenario meer dan loodzuuraccu's.
14. Controleer de accupolen op beschadiging of corrosie, controleer de accukabels op "BEIDE" -uiteinden op losse, gecorrodeerde of kapotte connectoren, "INSIDE" en buiten de kabelboom, voer de wringtest uit en controleer de kabels indien nodig met een ohmmeter.
15. Losse of gecorrodeerde draadverbinding op de spoel of plug tussen ontstekingssensor en ECM-module.
16. Bougiekabels in slechte staat en kortsluiting controleren op vonklekkage in het donker, kabelaansluitingen los of verbonden met de verkeerde cilinders.
17. Ignition timing incorrect vanwege een defecte bobine, ontstekingsmodule of MAP-, CMP-, CKP-, O2-, TPS-, ETP-, IAC-sensoren.
18. Defecte neutraalstandaard, koppeling, kickstand-veiligheidsschakelaar.
19. Defecte brandstofpomp of zekering of relais.
20. Een vastzittende gebogen of verbrande klep. 21. Kantelsensor heeft een reset nodig.
22. Het beveiligingssysteem dat niet wordt uitgeschakeld heeft een reset nodig.
23. Controleer op codes van motorstoringen.
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "GRATIS" downloads die u nodig hebt voor het bekijken of afdrukken, klikt u op de blauwe links hieronder. Veel geluk en een fijne dag. What Do Check When My Motorcycle Won Start Honda Shadow Forums Shadow...
cant start my 750 shadow
Honda 1998 VT750C Service Manual
https://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda VT750C Owner Manual

Jul 05, 2012 | 2002 Honda VT 750 C2 Shadow

1 Answer

Status niet actief


Zorg ervoor dat de printer driver is geïnstalleerd op uw computer. Als printerdriver al is geïnstalleerd op uw computer, probeer bij te werken. U kunt downloaden en de Lexmark X5150 driver installeren door naar de Lexmark website op http://bit.ly/f3zsdZ. Selecteer uw besturingssysteem downloaden en uitvoeren van het bestand.
Als het probleem blijft, probeer dan de printer van uw computer los te koppelen. Herstart uw computer. Koppel en maak de de printer in het stopcontact om het te resetten. Wanneer de printer wordt ingeschakeld, sluit deze aan op uw computer. Wacht tot de computer volledig herkent de USB-verbinding voordat u opnieuw afdrukt.
Opmerking: Dit is omgerekend op basis van translate.google.com.

Jul 28, 2011 | Lexmark X5150 All-In-One InkJet Printer

1 Answer

Tijdens rijden ging A.B.S.knipperen , motor uit gezet , daana wilde hij niet meer starten geen stroom aan duwen starten hij ,en terug gereden ,accu door gemeten was maar net 9v nieuwe accu gekocht hier...


Hi, S_schweig mooie novelle de volgende is een uitgebreide laadsysteem test die is gegarandeerd de vondst probleem met uw systeem.
1. Accu Test: De batterij moet in een volledig opgeladen en de belasting getest om de juiste lezingen te verzekeren, moeten aansluitingen schoon en strak te zijn. Als u niet werkt met een volledig opgeladen en functionele batterij, zullen alle andere spanningstesten onjuist zijn. Staande batterij De spanning moet 12,5-13,2 DCV zijn.
2. Charging System Voltage Test: Start motorfiets, het meten van DC volt over de accupolen u een lezing van ongeveer 13,2-15 DC Volt zou moeten hebben.
3. Aansluitingen / Draad: Controleer de regelaar / stator plug, en de batterij voor aansluiting / corrosie. Als alles lijkt in orde zijn, ga dan naar nummer 4 hieronder om te bepalen of er een defect onderdeel.
4. Stator Checks / Rotor Check: elk van de volgende tests isoleert de stator en rotor. Als AC Output test mislukt en Resistance controleren, en de stator IB Test Pass dan Rotor in gebreke is gebleven (Trek Primary covers en controleer rotor op beschadigingen).
5. AC Output Check:
Trek de regelaar stekker uit de stator
Start motor en verander voltmeter AC volt.
Probe beide stator draden met uw meter lood.
De motor moet worden blussen van ongeveer 18-20 ACV per 1.000 rpm. Reading zal vari?ren afhankelijk van het systeem, controleer service manual specificatie
Generic Specs:
22 amp produceert ongeveer 19-26 VAC per 1000 rpm
32 amp produceert ongeveer 16-20 VAC per 1000 rpm
45 amp produceert ongeveer 19-26 VAC per 1000 rpm
Statorweerstand Check:
Schakel uw multimeter Ohm x 1 schaal.
Probe elke stator draden met meter leidingen en controleer weerstand op de meter.
Weerstand moet in het bereik van 0,1-0,5 Ohm. Reading zal vari?ren afhankelijk van het systeem, controleer service handleiding voor de specificatie
Generic Specs:
22 amp produceert ongeveer 0,2 tot 0,4 ohm
32 amp produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
45 amp produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
Stator IB-test of Ground Check:
Schakel uw multimeter Ohm x 1 schaal.
Probe elke stator kabel met de positieve draad op de multimeter en negatieve aarde.
Er mag geen continu?teit aan de grond aan beide draad.
Als er continu?teit is uw stator grond is kortgesloten naar aarde.
5. Regulator Test: elk van de volgende tests isoleert de toezichthouder alleen, dus als een van deze tests mislukt, de regelaar een fout heeft begaan.
Het identificeren van draden:
Batterij opladen Lead Wire gaande van regulator om de batterij positief.
AC-uitgang leads- draden uit de stator aan de toezichthouder.
Grond- Wire van Regulator naar aarde of regulator kan worden geaard via de fysieke bouten chassis.
Regulator grondtestartikelen: Controleer de regulatorlichaam geaard of aardingskabel stevig bevestigd aan een goede grond (moet dit controleren door het controleren van de continu?teit van regelaarlichaam tot chassisaarde).
Fwd / Reverse Bias Test / Diode Test: Deze controle is het testen van de Diode functie om ervoor te zorgen zij regels stelt voor de AC-stroom voor de stator in DC Current.
Schakel multimeter naar Diode Scale.
Plaats uw multimeter positieve draad op elke AC-uitgang draad.
Plaats uw multimeter negatief lood over de batterijlading draad.
De meter moet spanning meestal gelezen rond 0,5 volt.
Vervolgens schakelt u de multimeter leads zetten de negatieve draad aan de uitgang draden AC en de positieve draad over de batterijlading Wire.
De meting moet oneindig zijn.
Met de meter op dezelfde instelling, plaats je multimeter positieve draad rond de regulator aarddraad of de regelaar rechtstreeks en plaats de meter negatieve draad op de AC uitgangsleidingen.
De meter moet spanning meestal gelezen rond 0,5 volt.
Vervolgens schakelt u de multimeter leads zetten de negatieve draad op de regelaar grond en de positieve draad aan de uitgang draden AC.
De meting moet oneindig zijn.
Let op: Hieronder staat een tabel met de metingen te laten zien:
Positieve Lead Negatieve Lead Reading
AC uitgang 1 batterijlading voorsprong Voltage
AC uitgang 2 batterijlading Lead Voltage
Acculading lead AC uitgang 1 ?
Acculading lead AC uitgang 2 ?
Ground AC uitgang 1 Voltage
Ground AC uitgang 2 Voltage
AC uitgang 1 Ground ?
AC uitgang 2 Ground ?
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "FREE" downloads die je nodig hebt, klik dan op de blauwe links hieronder. Veel succes en hebben een prachtige dag.
http://www.st-owners.com/forums/showthread.php?111722-ST1100-Charging-problems
1991 Honda ST1100 charging system problems 28a alt
Honda ST1100 Pan European Service and Repair Manual av Matthew Coombs Bok
http://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda Pan European ST1100 Owner Manual

Mar 29, 2017 | Honda ST 1100 Pan European (cbs-abs met...

2 Answers

Heb foutcode 800488fe,kom niet meer in mijn account hoe los ik dit op?


Vermoedelijke Reden
U ontvangt deze fout Omdat De anomalie?n in uw Windows werden gevonden Leef rekening.
Achterhaal het probleem
Vergewis u eerst ervan Dat niemand anders uw rekening gebruikt, Wanneer u te vele e-mails Binnen 24 uren stuurt of zijn vele commentaar op Verschillende blogs of profielen op Windows Leven, in de meeste Gevallen, Microsoft kan interpreteren dit verlaten zoals spam mei Activiteiten en bijgevolg uw rekening Tijdelijk belemmer.
Te bevestigen dat uw rekening hier gaat en volgt de op het witte doek Instructies om het controleproces te vervolledigen. In Sommige gevallen Kan het Worden Gevraagd een mobiel nummer binnengaan, indien niet u deze procedure kunt gebruiken te bevestigen dat de rekening of u niet kunt doen zo door het Contacteren van het Windows steun door het gaan hier Leef, een moderator zal aan uw beschikking zijn en die u zult helpen eigenaarschap van het Windows Terug te winnen Leef.
https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1298742766&rver=6.1.6206.0&wp=SAPI&wreply=https:%2F%2Faccount.live.com%2F&lc=1033&id=38936

Indien ik van verdere hulp zou kunnen zijn, verhuur mij weet. Indien dit helpt of lost de kwestie op, schat alstublieft het en geeft een testimonium voor mijn reactie Bedankt, Joe

Feb 26, 2011 | Computers & Internet

1 Answer

Waste ink near full


I'm having the same problem. Lots of solution for resetting the printer, but none of them helping me to lead me to the absorber itself inside the printer. It seems to be a lot of work and disassembling half of the printer! Looking on internet I haven't found any answer yet.
As I am living in The Nehterlands I'm looking for solutions in Dutch. One solutions discribes disassembling another Canon printer. This could possibly help. I'll paste the text below. It's dutch, so you'll have to translate it.
Wishing you succes with this matter!

Dutch text:

Wat te doen bij de melding 'Afvalinkt bijna vol'?
Onderstaand verhaal geldt voor de Canon SmartBase MPC200; voor andere Canon
printers geldt ongeveer hetzelfde, met uitzondering van de reset-procedure (zie
hieronder).
Oorzaak
Onderin de printer bevindt zich een langwerpig, dik vloeiblad (een soort spons van
vilt). De overtollige inkt, bijv. de inkt die gebruikt wordt bij het reinigen van de
koppen, wordt afgevoerd naar deze spons. Als deze spons bijna verzadigd is,
verschijnt bovenstaande melding. Dat is ook nodig, want als je gewoon door zou
kunnen gaan, zou de spons geen inkt meer opnemen, en op een bepaald moment zou
je merken, dat de printer zou gaan 'lekken'. Geloof me, dat wil je niet meemaken.
Printerinkt is gemeen spul!
Canon
Het lastige is alleen, dat Canon nogal moeilijk doet over deze melding. Zij hebben
maar één oplossing: opsturen en het probleem door hen laten verhelpen. Kosten: ruim
€ 100,-!!! Toen ik dat van de telefonische helpdesk hoorde, reageerde ik met: "Dan
kan ik beter een nieuwe printer kopen!" De telefoniste was dat eigenlijk wel met mee
eens.
Zoeken
Vervolgens ben ik gaan zoeken op het internet. Wat je daar niet kunt vinden, bestaat
niet, tenslotte... Toen merkte ik al snel dat ik niet de enige was met dit probleem.
Iedere eigenaar van een Canon-printer krijgt er na verloop van tijd mee te maken.
Helaas was er geen kant-en-klare oplossing voor mijn printer, maar door de
beschrijving bij andere printers kreeg ik wel een idee over de oorzaak van het
probleem en wat ik eraan zou kunnen doen.
Oplossing
Over de oorzaak heb ik al geschreven. Over de oplossing gaat het nu. Die gaat in twee
stappen:
1. De vilten spons schoonmaken.
2. De printer resetten.
1. De vilten spons schoonmaken
Dit is een vies werkje. Doe een schort om en gebruik huishoudhandschoenen! Inkt in
je kleren gaat er niet meer uit en op je handen duurt het een hele tijd!
De spons ligt helemaal op de bodemplaat onderin de printer. Je moet dus een beetje
handigheid hebben en niet bang zijn om een schroevendraaier te gebruiken.
Schroef eerst de beide zijkanten van de printer los. Die zitten elk met twee schroeven
vast (één aan de voorkant en één aan de achterkant).
Verwijder dan het toppaneel (met de scanplaat). Die zit vast met twee schroeven aan
de achterkant en drie aan de voorkant (deze drie zitten aan de onderkant van het
bedieningspaneel). Let op: zodra je het toppaneel verwijdert, merk je dat die op drie
plekken vastzit. Op één plek met een schroef (gewoon losdraaien) en op twee plekken
aan de elektronica. Trek die twee punten voorzichtig los. Je kunt het toppaneel nu
opzij leggen.
Dan moet je de printplaat verwijderen. Maak eerst alle 'draden' voorzichtig los. Kijk
goed hoe het vast zat, om het later weer te kunnen bevestigen. Maak dan de printplaat
los (4 schroeven). Verwijder daarna ook de metalen plaat, waarop de printplaat vast
zat.
Je bent er nu bijna. Het bovenste deel van de kast (voor zover die er nu nog staat) is
op de vier hoeken met schroeven bevestigd op het onderste deel van de kast. Je moet
misschien wel even zoeken, want ze zitten diep weggezakt. Schroef ze los.
De bovenkant en de onderkant zijn nu los van elkaar, maar nog wel met draden en
elektronica aan elkaar verbonden. Maak die verbinding niet los, dat is niet nodig.
Doe nu het schort om en de handschoenen aan!!
Je kunt nu bij de bodem van de kast komen. Daar zie je de spons, die zwart is van de
afvalinkt. Kijk eerst hoe de spons erin zit, voordat je die eruit haalt.
Maak de spons voorzichtig schoon. Niet wringen en zo, alleen uitspoelen en eventueel
induwen om de inkt en het water eruit te halen. Ga een flinke poos door, totdat er
alleen nog schoon water uit de spons komt.
Hang de spons een paar uur te drogen in de zon. Gebruik daarna een föhn om ook het
laatste beetje vocht eruit te halen, zodat de spons weer kurkdroog op zijn plek gelegd
kan worden.
Zet de zaak nu weer in elkaar. (Als je het net zo doet als ik, houd je twee schroefjes
over, maar mijn printer doet het nog steeds prima. )
1a. Niet schoonmaken maar bestellen...
Sinds kort weet ik dat je de spons ook kunt bestellen. Dat scheelt een boel pruts- en
schoonmaakwerk.
Je kunt de vilten spons, die uit 2 onderdelen bestaat, bestellen bij ETB (Electronic
Trading Benelux).
Bel naar 0165-850500 en bestel de volgende artikelen:
HC1-0795-000
QA4-0213-000
Toen ik ze bestelde (in maart 2006) waren de kosten voor deze 2 onderdelen samen
maar E 1,04!!
Deze prijs was wel exclusief btw en verzendkosten. Maar omdat ik het samen met
andere producten bestelde, had ik daar geen last van.
2. De printer resetten
Als je nu de printer weer aanzet, kun je merken hoe dom het apparaat is. Hij heeft niet
in de gaten dat de spons weer schoon en leeg is. Dat moet hem nog verteld worden.
Op het internet kon ik daar geen geschikte procedure voor vinden, dus ben ik maar zo
brutaal geweest om Canon op te bellen. Eerst deden ze afwerend (ik moest de printer
opsturen), maar toen ik vertelde, dat ik het grootste deel van het werk zelf al gedaan
had, kreeg ik een technicus aan de lijn, die me stapsgewijs uitlegde wat ik moest doen.
De stappen laat ik hieronder volgen:
1. Zet de printer aan
2. Druk op de (langwerpige) menuknop
3. Druk op de meest linkse ronde knop (Copy)
4. Druk op de ronde knop rechts daarvan (Scan)
5. Druk twee keer op de meest linkse ronde knop (Copy)
6. Druk op het min-symbool (links van OK); het scherm zegt nu: 'Test mode'
7. Druk op OK
8. Blader met het plus-symbool (rechts van OK) tot het scherm zegt: '#8 Printer
Test'.
9. Druk op OK
10. In het scherm staat nu: '8: Printer Test' en daaronder: '- 8 - 2 +'
11. Druk 1x op het plus-symbool; in het scherm staat dan: '- 8 - 3 +'
12. Druk op OK
13. In het scherm staat nu: '[0]: Ink Count'
14. Druk op OK
15. Druk op de knipperende oranje knop om die uit te laten gaan.
16. Mogelijk werkt dat niet. Trek dan de stekker uit het stopcontact.
17. Wacht even. Doe de printer weer aan.
18. Als het goed is, ben je nu bevrijd van de irritante melding over afvalinkt.
Succes!!

Nov 04, 2010 | Canon PIXMA MP750 All-In-One InkJet...

1 Answer

ZZR 600 bj 1991 HIJ vonkt WEL mare start niet Signature Mij Staat sterven niet op Tijd en IK vind De Vonk niet Echt Krachtig Nieuwe Bougies Nieuwe Kabels bobines zijn gelijk AAN Elkaar en de omse...


Hallo, P_kok en de gebruikelijke verdachten zijn:
1. Brandstoftank leeg.
2. De brandstoftank heeft oud dode gas.
3. Brandstoftankbodem vervuild met ethanolslib, vuil, water, roest, enz.
4. Brandstoftoevoerklep / petcock uitgeschakeld.
5. Verontreinigde bougies.
6. Motor overspoeld als gevolg van overmatig gebruik van de choke.
7. Vacu?mslang aan de brandstoftoevoerklep / petcock ontkoppeld, gebroken, gebarsten of geknipt.
8. Brandstofklep / petcock of filter verstopt.
9. Brandstofleiding naar carburateur of gaslichaam ingeklemd, geknikt of geblokkeerd.
10. Carburateur drijft vast.
11. Brandstofinjectoren verstopt.
12. Brandstofinjectoren steken open.
13. Ernstig ontladen of beschadigde batterij moet 12,5 volt of meer hebben en in voorkomend geval een correcte "LOAD" -toets kunnen doorgeven, u kan een cursieve lezing van 12,5 volt of meer hebben, maar weinig of geen stroomvermindering is de batterij defect en moet vervangen, AGM batterijen falen in dit scenario meer dan lood-zuur batterijen.
14. Controleer de batterijterminals voor beschadiging of corrosie. Controleer de batterijkabels op "BOTH" uiteinden voor losse, corrodeerde of gebroken connectors, "INSIDE" en buiten de kabelhaken, voer de connector wiggle test en controleer de kabels met een ohmmeter indien nodig.
15. Losse of gecorrodeerde draadaansluiting bij de spoel of de stekker tussen de ontstekingssensor en de ECM-module.
16. Stekkerkabels in slechte conditie en korting controleren op vonklekkage in het donker, kabelverbindingen los of aangesloten op de verkeerde cilinders.
17. Ontstekingstijd niet correct door een defecte ontstekingsspoel, ontstekingsmodule of MAP, CMP, CKP, O2, TPS, ETP, IAC sensoren.
18. Foutieve neutrale, koppeling, kickstand veiligheidsschakelaar. 19. Foutieve brandstofpomp of zekering of relais.
20. Een vast gebogen of verbrande klep.
21. Tilt sensor heeft een reset nodig.
22. Beveiligingssysteem dat alarm niet uitschakelt, heeft een reset nodig.
23. Controleer de motorcodes van de motor.
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "GRATIS" downloads die u nodig heeft voor het bekijken of afdrukken, klikt u op de onderstaande blauwe links. Veel geluk en een geweldige dag. ZZR600 starting problems Horizons Unlimited The HUBB
ZZR600 ZX600 1991 infrequent or weak spark during startup
Kawasaki VN 750 Service Manual
OEM Parts for Kawasaki
Kawasaki Ninja Owners Manuals

Oct 16, 2017 | 1991 kawasaki ZZR 600

Not finding what you are looking for?
Teac EX-M5 Shelf System Logo

Related Topics:

65 people viewed this question

Ask a Question

Usually answered in minutes!

Top Teac Audio Players & Recorders Experts

 Grubhead
Grubhead

Level 3 Expert

5259 Answers

yadayada
yadayada

Level 3 Expert

77186 Answers

Donald DCruz
Donald DCruz

Level 3 Expert

17130 Answers

Are you a Teac Audio Player and Recorder Expert? Answer questions, earn points and help others

Answer questions

Manuals & User Guides

Loading...