Question about Computers & Internet

1 Answer

Aansluiting kabels op moederbord - Computers & Internet

Posted by on

Ad

1 Answer

  • Level 3:

    An expert who has achieved level 3 by getting 1000 points

    Superstar:

    An expert that got 20 achievements.

    All-Star:

    An expert that got 10 achievements.

    MVP:

    An expert that got 5 achievements.

  • Master
  • 3,799 Answers

Model number and make, please? Also in english as my dutch is not very good.

Posted on Nov 03, 2012

Ad

1 Suggested Answer

6ya6ya
  • 2 Answers

SOURCE: I have freestanding Series 8 dishwasher. Lately during the filling cycle water hammer is occurring. How can this be resolved

Hi,
a 6ya expert can help you resolve that issue over the phone in a minute or two.
best thing about this new service is that you are never placed on hold and get to talk to real repairmen in the US.
the service is completely free and covers almost anything you can think of (from cars to computers, handyman, and even drones).
click here to download the app (for users in the US for now) and get all the help you need.
goodluck!

Posted on Jan 02, 2017

Ad

Add Your Answer

Uploading: 0%

my-video-file.mp4

Complete. Click "Add" to insert your video. Add

×

Loading...
Loading...

Related Questions:

1 Answer

Vga poort geeft geen siniaal naar beeldscherm


Dan moet uals eerste de vga kabel opnieuw in uw monitor en in uw computer stoppen.Mocht dit niet werken moet u op uw bureaublad rechtermuiknop op een leeg stukje klikken en dan op schermresolutie klikken. Dan drukt u vervolgens op detecteren. Ik hoop dat dit u heeft geholpen

Aug 26, 2013 | Packard Bell Computers & Internet

1 Answer

Moederbord rc415 heeft welke SATA=aansluitingen?


Heeft het moederbord RC415 SATA 300 of SATA-600? Kan er een SSD met SATA-600 op worden aangesloten?

Dec 07, 2012 | Packard Bell (181368) Motherboard

1 Answer

Tijdens rijden ging A.B.S.knipperen , motor uit gezet , daana wilde hij niet meer starten geen stroom aan duwen starten hij ,en terug gereden ,accu door gemeten was maar net 9v nieuwe accu gekocht hier...


Hi, S_schweig mooie novelle de volgende is een uitgebreide laadsysteem test die is gegarandeerd de vondst probleem met uw systeem.
1. Accu Test: De batterij moet in een volledig opgeladen en de belasting getest om de juiste lezingen te verzekeren, moeten aansluitingen schoon en strak te zijn. Als u niet werkt met een volledig opgeladen en functionele batterij, zullen alle andere spanningstesten onjuist zijn. Staande batterij De spanning moet 12,5-13,2 DCV zijn.
2. Charging System Voltage Test: Start motorfiets, het meten van DC volt over de accupolen u een lezing van ongeveer 13,2-15 DC Volt zou moeten hebben.
3. Aansluitingen / Draad: Controleer de regelaar / stator plug, en de batterij voor aansluiting / corrosie. Als alles lijkt in orde zijn, ga dan naar nummer 4 hieronder om te bepalen of er een defect onderdeel.
4. Stator Checks / Rotor Check: elk van de volgende tests isoleert de stator en rotor. Als AC Output test mislukt en Resistance controleren, en de stator IB Test Pass dan Rotor in gebreke is gebleven (Trek Primary covers en controleer rotor op beschadigingen).
5. AC Output Check:
Trek de regelaar stekker uit de stator
Start motor en verander voltmeter AC volt.
Probe beide stator draden met uw meter lood.
De motor moet worden blussen van ongeveer 18-20 ACV per 1.000 rpm. Reading zal vari?ren afhankelijk van het systeem, controleer service manual specificatie
Generic Specs:
22 amp produceert ongeveer 19-26 VAC per 1000 rpm
32 amp produceert ongeveer 16-20 VAC per 1000 rpm
45 amp produceert ongeveer 19-26 VAC per 1000 rpm
Statorweerstand Check:
Schakel uw multimeter Ohm x 1 schaal.
Probe elke stator draden met meter leidingen en controleer weerstand op de meter.
Weerstand moet in het bereik van 0,1-0,5 Ohm. Reading zal vari?ren afhankelijk van het systeem, controleer service handleiding voor de specificatie
Generic Specs:
22 amp produceert ongeveer 0,2 tot 0,4 ohm
32 amp produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
45 amp produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
Stator IB-test of Ground Check:
Schakel uw multimeter Ohm x 1 schaal.
Probe elke stator kabel met de positieve draad op de multimeter en negatieve aarde.
Er mag geen continu?teit aan de grond aan beide draad.
Als er continu?teit is uw stator grond is kortgesloten naar aarde.
5. Regulator Test: elk van de volgende tests isoleert de toezichthouder alleen, dus als een van deze tests mislukt, de regelaar een fout heeft begaan.
Het identificeren van draden:
Batterij opladen Lead Wire gaande van regulator om de batterij positief.
AC-uitgang leads- draden uit de stator aan de toezichthouder.
Grond- Wire van Regulator naar aarde of regulator kan worden geaard via de fysieke bouten chassis.
Regulator grondtestartikelen: Controleer de regulatorlichaam geaard of aardingskabel stevig bevestigd aan een goede grond (moet dit controleren door het controleren van de continu?teit van regelaarlichaam tot chassisaarde).
Fwd / Reverse Bias Test / Diode Test: Deze controle is het testen van de Diode functie om ervoor te zorgen zij regels stelt voor de AC-stroom voor de stator in DC Current.
Schakel multimeter naar Diode Scale.
Plaats uw multimeter positieve draad op elke AC-uitgang draad.
Plaats uw multimeter negatief lood over de batterijlading draad.
De meter moet spanning meestal gelezen rond 0,5 volt.
Vervolgens schakelt u de multimeter leads zetten de negatieve draad aan de uitgang draden AC en de positieve draad over de batterijlading Wire.
De meting moet oneindig zijn.
Met de meter op dezelfde instelling, plaats je multimeter positieve draad rond de regulator aarddraad of de regelaar rechtstreeks en plaats de meter negatieve draad op de AC uitgangsleidingen.
De meter moet spanning meestal gelezen rond 0,5 volt.
Vervolgens schakelt u de multimeter leads zetten de negatieve draad op de regelaar grond en de positieve draad aan de uitgang draden AC.
De meting moet oneindig zijn.
Let op: Hieronder staat een tabel met de metingen te laten zien:
Positieve Lead Negatieve Lead Reading
AC uitgang 1 batterijlading voorsprong Voltage
AC uitgang 2 batterijlading Lead Voltage
Acculading lead AC uitgang 1 ?
Acculading lead AC uitgang 2 ?
Ground AC uitgang 1 Voltage
Ground AC uitgang 2 Voltage
AC uitgang 1 Ground ?
AC uitgang 2 Ground ?
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "FREE" downloads die je nodig hebt, klik dan op de blauwe links hieronder. Veel succes en hebben een prachtige dag.
http://www.st-owners.com/forums/showthread.php?111722-ST1100-Charging-problems
1991 Honda ST1100 charging system problems 28a alt
Honda ST1100 Pan European Service and Repair Manual av Matthew Coombs Bok
http://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda Pan European ST1100 Owner Manual

Mar 29, 2017 | Honda ST 1100 Pan European (cbs-abs met...

1 Answer

I have a problem with my (curtis mpk 2066) He will not turn on no matter what i do and cannot chargeit either with my usb charger. Normaly i use a grey usb kabel it works everytime but one day i lost it...


may be your old usb kabel has a problem.
,you have to provide new usb kabel.
,if nothings happen.
,any of this 2 problem the switch or on your mp3 usb connectio.

Apr 13, 2011 | Curtis MPK2066 MP3 Player

1 Answer

Wanneer ik de mobigo aansluit op de computer lijkt alles goed tegaan. ik drukte op setup en het verbaasde me dat hij gaf. Vtech not device. please connect your vtech device to the computer, turn the device...


Ik heb hetzelfde probleem en ik vermoed nu dat het komt omdat je nog niet via de nederlandse site kan installeren??
iets anders kan ik niet meer verzinnen, aangezien er bij de instructies duidelijk staat vtechnl.com
ik heb nu geprobeerd via US en UK maar dus dezelfde melding
Er staat op de vtechnl website dat het halverwege 2011 te downloaden is.

hopelijk is dat het, en kunnen we het dus halverwege 2011 wel geinstalleerd krijgen.

mocht je een andere oplossing vinden hoor ik het graag

Mar 06, 2011 | Vtech Mobigo Learning System

1 Answer

Printer druk niet af staat offline maar als ik er op klikt blijf nog steeds offline druk ik op mijn rechter muis knop verander niets wat kan ik nu doen.


goeie dag,

terwyl ek nie nederlands kan tik of praat nie is ek afrikaans van suid afrika en verstaan ek amper wat jy se.

so ek gaan in afrikaans antwoord, ek hoop dit help.

is die drukker ingeprop ? met USB kabel en elektrisiteit ?

watter Windows het jy ? Windows XP of Windows 7 ?

Ek weet nie of jy weet waar "services" is nie. maar indien jy wel weet gaan kyk of "print spooler" "started" is.

Indien jy nie reg kom nie laat weet my dan doen ons dit verder. Onthou om te laat weet watter Windows jy het.

Oct 11, 2010 | HP Photosmart C6380 All-In-One InkJet...

1 Answer

1996 Honda CBR 900 RR Fireblade mislukt af en toe


Hallo, Sjoerd_timme en de gebruikelijke verdachten zijn:
1. Ernstig ontladen of een beschadigde batterij moet 12,5 volt of meer hebben en in voorkomend geval een correcte "LOAD" -toets kunnen doorgeven, u kan een cursieve lezing van 12,5 volt of meer hebben, maar weinig of geen stroomvermindering is de batterij defect en moet Vervangen, AGM batterijen falen in dit scenario meer dan loodzuur batterijen.
2. Controleer de batterijpluggen voor beschadiging of corrosie, controleer de batterijkabels op "BOTH" uiteinden voor losse, corrodeerde of gebroken connectors, "INSIDE" en buiten de kabelhaken, voer de connector wiggle test uit en controleer eventueel kabels met een ohmmeter.
3. Vonkproppen in slechte conditie of gedeeltelijk vervuild.
4. Stekkerkabels in slechte conditie en lekkage controleren op vonklekkage in het donker
5. De stekker van de stekker te dicht of te breed.
6. Foutieve ontstekingsspoel, module en sensor.
7. Losse, vuile of gecorrodeerde ontstekingsmodule aansluiting bij de krukas.
8. Foutieve CKP of CMP, MAP, ETS, ATS, TPS, O2 sensor.
9. Vuil luchtfilter.
10. Inlaatlucht lek.
11. Water, vuil of roest in het brandstofsysteem.
12. Verontreinigde carburator, kleverige drijfveer, stekkerbouten.
13. Vacu?mmembraan van de carburator, gescheurd, gebarsten, niet zittend of onjuist ge?nstalleerd.
14. Meerdere carburatoren uit de synchronisatie.
15. Brandstoffilter verstopt.
16. Oude of verontreinigde brandstof.
17. Brandstoftankafvoersysteem aangesloten of koolstofafvoerleiding afgesloten.
18. Gasdopmembraanklep defect.
19. Vacu?mleiding van het inlaatpijpje naar de brandstofklep is gebroken, gebarsten, geknipt of ontbreekt.
20. Carburatorcontroles onjuist aangepast.
21. Onjuiste kleptijdstelling.
22. Klepveren zweven, zwak of gebroken.
23. Beschadigde inname of uitlaatklep.
24. Incompatible performance onderdelen.
25. De regelmodule kan in de "LIMP" modus zijn 26. Controleer de motorcodes van de motor.
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "GRATIS" downloads die u nodig hebt, klikt u op de onderstaande blauwe links. Veel geluk en een geweldige dag. Misfire gone then back again Please Help CBR Forum Enthusiast forums for...
Symptoms of cylinder misfire
Honda CBR900RR Service Manual
http://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda CBR900RR Fire Blade Owner Manual

Sep 11, 2010 | 1996 Honda CBR 900 RR Fireblade

Not finding what you are looking for?
Computers & Internet Logo

Related Topics:

62 people viewed this question

Ask a Question

Usually answered in minutes!

Top Computers & Internet Experts

Doctor PC
Doctor PC

Level 3 Expert

7733 Answers

kakima

Level 3 Expert

102366 Answers

David Payne
David Payne

Level 3 Expert

14161 Answers

Are you a Computer and Internet Expert? Answer questions, earn points and help others

Answer questions

Manuals & User Guides

Loading...