Question about 1988 kawasaki GPX 750 R

Open Question

De koude start een algemeen probleem voor veel fietsen lijkt het! na alles te hebben nagekeken lijkt het zo te zijn dat de benzine niet wordt aangevoerd wanneer de motor zo een 8 uur heeft stil gestaan. mijn veronderstelling is dat de stationair sproeiers waarschijnlijk zijn verstopt, als de motor na lang doorstarten toch nog start(gebeurd altijd alleen is de accu dan bijna leeg) dan heb ik daarna de eerste uren geen probleem om te starten sterker nog alleen het aan raken van de start knop geeft al een lopende motor. motor is verder perfect. mijn vraag is de volgende: als ik de hele set carbs verwijder om te reinigen (sproeiers) zit ik dan met het feit dat de synchronisatie niet meer juist is?

Posted by on

Ad

Add Your Answer

Uploading: 0%

my-video-file.mp4

Complete. Click "Add" to insert your video. Add

×

Loading...
Loading...

Related Questions:

1 Answer

Gaarne toezending activeringscode


Cees, Deze site probeert mensen te helpen met technische vragen. Daarvoor is het belangrijk, dat er een duidelijke vraag wordt gesteld. Ik denk dat het voor jou niet moeilijk is om te zien welke GPS je hebt, maar voor ons is het een compleet raadsel.
Mogelijk heb je een apparaat gekocht, dat je na aankoop moet activeren, maar dat moet je dan toch echt doen op de site die hoort bij het merk dat je hebt gekocht. Meesal staat het gewoon op de doos of in het handboek in de doos. Met site naam en wat je allemaal moet invullen voor de activering.

Als het niet om een nieuwe GPS gaat, maar als je zelf een kaart ergens vandaan hebt gehaald, moet je echt andere wegen bewandelen om achter de activering te komen. Daar zijn vooral in Nederland veel sites actief, die, weliswaar tegen een geringe vergoeding, alle mogelijkheden ter beschikking stellen om in oudere apparaten nieuwere kaarten actief te maken. Maar het past niet op deze site daar al teveel over te zeggen. Dus zelf even google gebruike.

Als je een technische vraag hebt, is het handig als je zoveel mogelijk gegevens geeft over het apparaat, het operating systeem en over de situatie waarin het is, alsmede hoe het in die status of situatie is gekomen.
apparaat : merk en model
OS bijvoorbeeld Windows XP of Mac OS 9.6 Of als het om een GPS gaat, bijvoorbeeld welke boot loader en welk systeem erop draait.

Sorry dat er na zo'n lang verhaal geen oplossing is, maar ik heb goede hoop als je iets technisch hebt we je wel kunnen helpen.

Oct 01, 2014 | GPS

Tip

Cavity wall insulation


Er zijn altijd creatieve Vlamingen die denken dat elke subsidie meegepakt moet worden. Zo gaan zij proberen om de optimale hoeveelheid subsidie te krijgen van de overheid. Wat doen deze mensen die gaan nieuwe kozijnen plaatsen. En als ze dat doen in combinatie met het na isoleren van de spouw (spouwmuurisolatie), dan krijgen ze 2x zoveel subsidie voor de nieuwe kozijnen als zouden zij dit niet doen. Maar zoals altijd is het niet aan elke slimmerik gegeven om deze subsidie binnen te halen. Ze hebben wel het papierwerk ingevuld en bij een bevriende aannemer een factuur gehaald voor leveren van de dienst. Echter wonen ze in een huis wat is gebouwd begin jaren '90. Nu is de overheid niet helemaal van gisteren en stuurt een controleur ter plaatse. Het is namelijk zo dat huis met een spouw werden gebouwd tussen 1920 en ongeveer 1980. Daarna werd er glaswol in de spouwmuren geplaatst voor een optimale isolatie. Wanneer men wordt gepakt voor een dergelijk vergrijp, dan wordt niet alleen de subsidie niet uitgekeerd, maar ook wordt er een strafrechtelijke procedure opgestart. Deze wordt niet alleen tegen de fraudeur ingesteld, maar ook richting de aannemer. En voor deze partij kan het nog wel eens veel grotere gevolgen hebben, omdat men geen opdrachten meer krijgt van de overheid. In het slechtste geval raakt de firma zijn aannemingsnummer kwijt wat wettelijk verplicht is.
Maar gelukkig zijn er ook brave Vlamingen die een keuze gaan maken om de spouw te laten opvullen. Hierbij moet men vooral niet uit het oog verliezen dat de technieken op elkaar lijken, maar datgene wat er in de muur wordt gespoten zeer verschillend kan zijn.
Spouwmuurisolatie, de verschillen
Er zijn een aantal stromingen gaan, maar steeds meer aannemers kiezen de wijze van isolatiemateriaal waar het grote publiek om vraagt. Je kan als aannemer wel kiezen voor andere isolatieproducten, maar dan mis je op de lange termijn de boot. Daarbij is het aantal na te isoleren huizen niet oneindig. Eens dat alle huizen in Vlaanderen zijn aangepakt moet je het terrein verleggen naar het buitenland. Hierbij moet je denken aan alle landen waar men te maken heeft met slagregens. De spouw tussen de buiten- en de binnenmuur moest er voor zorgen dat alleen de buitenste muur vochtig kon worden en er geen 'koude brug' werd gemaakt met de binnenste muur. Indien dien dit wel zo is, ontstaat optrekkend vocht. Dit geeft uiteindelijk schimmelvorming in huis.
Spouwmuurisolatie producten
De ingespoten producten zijn:

Glaswol
In de muur wordt inblaaswol ingebracht wat een soort glaswol is. Deze is het meest populair in Vlaanderen.

EPS Parels
Er kan ook worden gekozen voor EPS parel. Deze bestaan in verschillende kleur, maar het rendement is sterk afhankelijk van het gekozen type korrels. Deze manier van is minder brandveilig en geluidisolerend dan glaswol.

PUR-schuim
Als het gaat om het vochtwerend maken, dan is PUR-schuim het beste materiaal, maar is niet echt goed voor de gezondheid en daarbij ook niet echt milieuvriendelijk, omdat het moeilijk te recycleren is.

Steenwol
Steenwol is gelijkbaar met glaswol, maar heeft als nadeel dat allerlei ongedierte zich er in nestelt en het materiaal op eet. Deze gaan wel dood, maar weg is weg.
Wanneer u zich gaat verdiepen in de materie van het isoleren, dan kijkt u het beste op http://www.isolatie-vlaanderen.be./
write_tip-vf5eecbgbf2sf01mqcfj3qzq-4-0.jpg

on Jan 13, 2016 | Insulation

1 Answer

Balansknop, bass- en trebleknop reageren niet, oplossing?


Hallo,
Draaiknoppen aan versterkers en radios en eigenlijkin het algemeen zijn gevoelig voor vuil en corrosie, middels contaktcleaner kan men het probleem vaak oplossen.
De cleaner is te koop bij de elektronika vakhandel, spuitbusje.
De draaiknoppen kan je normalerwijze gewoon van de as trekken, natuurlijk eerst de stekker er uit!! de beste manier om de vloeistof in de potentiometer te krijgen (vak term voor draaiknop) is de versterker op z'n kont te zetten, dus met de aansluitingen op de vloer, en langs de as waar de knop op zat in her draaiende deel te spuiten.
zodra er een redelijke hoeveelheid vloeistof ingespoten is de knoppen met ligte druk en trekkracht heen en weer bewegen, hierdoor poets je de eigenlijke contakt oppervlakte van de schakeling.
tijdens het droog proces deze bewegingen meermaals herhalen en als alle vloeistof verdampt is , laat het maar rustig 'n paar uren zijn, proberen of het geholpen heeft..
zo, veel sucses bij de reparatie.

hugo lindhout
hugo.lindhout@gmx.de

Jan 31, 2013 | Audio Players & Recorders

1 Answer

Tijdens rijden ging A.B.S.knipperen , motor uit gezet , daana wilde hij niet meer starten geen stroom aan duwen starten hij ,en terug gereden ,accu door gemeten was maar net 9v nieuwe accu gekocht hier...


Hi, S_schweig mooie novelle de volgende is een uitgebreide laadsysteem test die is gegarandeerd de vondst probleem met uw systeem.
1. Accu Test: De batterij moet in een volledig opgeladen en de belasting getest om de juiste lezingen te verzekeren, moeten aansluitingen schoon en strak te zijn. Als u niet werkt met een volledig opgeladen en functionele batterij, zullen alle andere spanningstesten onjuist zijn. Staande batterij De spanning moet 12,5-13,2 DCV zijn.
2. Charging System Voltage Test: Start motorfiets, het meten van DC volt over de accupolen u een lezing van ongeveer 13,2-15 DC Volt zou moeten hebben.
3. Aansluitingen / Draad: Controleer de regelaar / stator plug, en de batterij voor aansluiting / corrosie. Als alles lijkt in orde zijn, ga dan naar nummer 4 hieronder om te bepalen of er een defect onderdeel.
4. Stator Checks / Rotor Check: elk van de volgende tests isoleert de stator en rotor. Als AC Output test mislukt en Resistance controleren, en de stator IB Test Pass dan Rotor in gebreke is gebleven (Trek Primary covers en controleer rotor op beschadigingen).
5. AC Output Check:
Trek de regelaar stekker uit de stator
Start motor en verander voltmeter AC volt.
Probe beide stator draden met uw meter lood.
De motor moet worden blussen van ongeveer 18-20 ACV per 1.000 rpm. Reading zal vari?ren afhankelijk van het systeem, controleer service manual specificatie
Generic Specs:
22 amp produceert ongeveer 19-26 VAC per 1000 rpm
32 amp produceert ongeveer 16-20 VAC per 1000 rpm
45 amp produceert ongeveer 19-26 VAC per 1000 rpm
Statorweerstand Check:
Schakel uw multimeter Ohm x 1 schaal.
Probe elke stator draden met meter leidingen en controleer weerstand op de meter.
Weerstand moet in het bereik van 0,1-0,5 Ohm. Reading zal vari?ren afhankelijk van het systeem, controleer service handleiding voor de specificatie
Generic Specs:
22 amp produceert ongeveer 0,2 tot 0,4 ohm
32 amp produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
45 amp produceert ongeveer 0,1 tot 0,2 ohm
Stator IB-test of Ground Check:
Schakel uw multimeter Ohm x 1 schaal.
Probe elke stator kabel met de positieve draad op de multimeter en negatieve aarde.
Er mag geen continu?teit aan de grond aan beide draad.
Als er continu?teit is uw stator grond is kortgesloten naar aarde.
5. Regulator Test: elk van de volgende tests isoleert de toezichthouder alleen, dus als een van deze tests mislukt, de regelaar een fout heeft begaan.
Het identificeren van draden:
Batterij opladen Lead Wire gaande van regulator om de batterij positief.
AC-uitgang leads- draden uit de stator aan de toezichthouder.
Grond- Wire van Regulator naar aarde of regulator kan worden geaard via de fysieke bouten chassis.
Regulator grondtestartikelen: Controleer de regulatorlichaam geaard of aardingskabel stevig bevestigd aan een goede grond (moet dit controleren door het controleren van de continu?teit van regelaarlichaam tot chassisaarde).
Fwd / Reverse Bias Test / Diode Test: Deze controle is het testen van de Diode functie om ervoor te zorgen zij regels stelt voor de AC-stroom voor de stator in DC Current.
Schakel multimeter naar Diode Scale.
Plaats uw multimeter positieve draad op elke AC-uitgang draad.
Plaats uw multimeter negatief lood over de batterijlading draad.
De meter moet spanning meestal gelezen rond 0,5 volt.
Vervolgens schakelt u de multimeter leads zetten de negatieve draad aan de uitgang draden AC en de positieve draad over de batterijlading Wire.
De meting moet oneindig zijn.
Met de meter op dezelfde instelling, plaats je multimeter positieve draad rond de regulator aarddraad of de regelaar rechtstreeks en plaats de meter negatieve draad op de AC uitgangsleidingen.
De meter moet spanning meestal gelezen rond 0,5 volt.
Vervolgens schakelt u de multimeter leads zetten de negatieve draad op de regelaar grond en de positieve draad aan de uitgang draden AC.
De meting moet oneindig zijn.
Let op: Hieronder staat een tabel met de metingen te laten zien:
Positieve Lead Negatieve Lead Reading
AC uitgang 1 batterijlading voorsprong Voltage
AC uitgang 2 batterijlading Lead Voltage
Acculading lead AC uitgang 1 ?
Acculading lead AC uitgang 2 ?
Ground AC uitgang 1 Voltage
Ground AC uitgang 2 Voltage
AC uitgang 1 Ground ?
AC uitgang 2 Ground ?
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "FREE" downloads die je nodig hebt, klik dan op de blauwe links hieronder. Veel succes en hebben een prachtige dag.
http://www.st-owners.com/forums/showthread.php?111722-ST1100-Charging-problems
1991 Honda ST1100 charging system problems 28a alt
Honda ST1100 Pan European Service and Repair Manual av Matthew Coombs Bok
http://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda Pan European ST1100 Owner Manual

Mar 29, 2017 | Honda ST 1100 Pan European (cbs-abs met...

1 Answer

Derbi start niet met contact. Na kickstart blijft olielamp branden en als je de richtingaanwijzer aandoet dat knipperen alle lampjes (olie en richtingaanwijzerlampjes) kan dit een zekering zijn of een...


Hallo , Pvangerestei voor deze situatie zou ik mijn lokale dealer of dienst / onderdelen afdeling gerenommeerde winkel te bellen en te informeren over eventuele quick fix , antwoorden , of onderdelen onderzoek. Indien nodig transport van uw fiets naar de dealer of winkel en hebben een professionele technicus neem het voor een proefrit , als het in rijdende staat , en geven u een schriftelijke raming van de reparaties en specifieke vragen die u heeft over uw probleem te beantwoorden. Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle gratis downloads die u nodig heeft kun u terecht op de onderstaande websites. Veel succes en een mooie dag verder . http://www.49ccscoot.com/manuals/Derbi_Scooter_Manual.pdf
https://www.oemmotorparts.com/oem2.asp?M=derbi
http://www.derbi.com/fr/images/stories/modelos/37/manual.pdf
Derbi Atlantis City 100 4T 2006
Tips Tricks

Mar 03, 2011 | 2006 Derbi Atlantis City 100

2 Answers

Heb foutcode 800488fe,kom niet meer in mijn account hoe los ik dit op?


Vermoedelijke Reden
U ontvangt deze fout Omdat De anomalie?n in uw Windows werden gevonden Leef rekening.
Achterhaal het probleem
Vergewis u eerst ervan Dat niemand anders uw rekening gebruikt, Wanneer u te vele e-mails Binnen 24 uren stuurt of zijn vele commentaar op Verschillende blogs of profielen op Windows Leven, in de meeste Gevallen, Microsoft kan interpreteren dit verlaten zoals spam mei Activiteiten en bijgevolg uw rekening Tijdelijk belemmer.
Te bevestigen dat uw rekening hier gaat en volgt de op het witte doek Instructies om het controleproces te vervolledigen. In Sommige gevallen Kan het Worden Gevraagd een mobiel nummer binnengaan, indien niet u deze procedure kunt gebruiken te bevestigen dat de rekening of u niet kunt doen zo door het Contacteren van het Windows steun door het gaan hier Leef, een moderator zal aan uw beschikking zijn en die u zult helpen eigenaarschap van het Windows Terug te winnen Leef.
https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1298742766&rver=6.1.6206.0&wp=SAPI&wreply=https:%2F%2Faccount.live.com%2F&lc=1033&id=38936

Indien ik van verdere hulp zou kunnen zijn, verhuur mij weet. Indien dit helpt of lost de kwestie op, schat alstublieft het en geeft een testimonium voor mijn reactie Bedankt, Joe

Feb 26, 2011 | Computers & Internet

1 Answer

Een dikke zwarte streep op de achterkant van het papier, bij eerste afdruk na opstarten van printer


Mijn 4 jaar oude Canon MP500 begon ook een brede zwarte streep te trekken aan de onderkant van het papier. Dat gebeurde na iedere reiniging van de koppen, de eerste paar velletjes kregen een zwarte streep en daarna was het meestal goed totdat de printer zijn koppen weer reinigde.

Bij het reinigen van de koppen wordt met een soort pompje wat inkt door de kop gezogen. Deze inkt wordt via een slangetje afgevoerd naar de ruimte tussen de bovenste plaat en de bodemplaat van de printer. Een groot deel van de bodem van de printer is gevuld met een soort vilt dat de inkt kan opnemen. Zolang het vilt inkt opneemt is er niets aan de hand, maar bij mij was het vilt rondom de uitstroomopening van het slangetje helemaal verzadigd met ingedroogde inkt. Daardoor kon nieuw aangevoerde inkt alleen maar omhoog tot aan een aandrukrol voor het papier. Dit aandrukrolletje bracht de inkt keurig over op de onderkant van het papier.

De oplossing is de printer uitelkaar halen en de overtollige inkt in het binnenste verwijderen. Dat is een vies werkje waar je echt even voor moet gaan zitten, en als je niet handig bent kun je er beter niet aan beginnen.

Trek alle kabels (vooral de 230V) uit de printer en zet hem op een goed toegankelijke plek waar je een dikke laag kranten op hebt uitgespreid. Eerst verwijder je de zijkanten door 2x2 schroeven los te draaien. Het lipje aan de voorkant moet je vervolgens (een beetje) naar voren trekken zodat het los komt. Aan de achterkant is een schroevendraaier in de naad handig, de zijkant komt dan los en kan naar beneden toe worden verwijderd.

De veer van de scanunit krijg je los door aan de voorkant twee lipjes opzij te buigen. De scanunit is nu vrij, maar is nog verbonden met de printer met 3 massadraden, een connector met 4 draden en twee flatcables. Die moet je met moed en beleid loshalen, en noteer even wat waar zit. De draden loshalen is geen probleem, met de flatcables moet je heel voorzichtig zijn, zo dicht mogelijk bij het connectortje vastpakken (daar is de flatcable iets dikker) en voorzichtig er uit trekken.

Nu kun je de kap loshalen (4 schroeven).

Dan kan het printermechaniek worden verwijderd van de bodemplaat door 4 schroefjes te verwijderen. Om bij de vierde te komen moet je de voeding loshalen: een connectortje bovenop losmaken en aan de onderkant twee lipjes opzij buigen. De voeding komt dan naar onderen uit de printer.

Maak alles enigszins schoon, verwijder in ieder geval alle dikke lagen inkt. Dan weer alles in elkaar zetten. Als je geen magnetische schroevendraaier hebt, kun je ook tijdelijk een dun draadje om de schroefjes wikkelen om ze op de goede plek te krijgen. Denk er aan om de schroefjes die in kunststof worden gedraaid, eerst even de verkeerde kant op te draaien. Je voelt dan een klein klikje waardoor je er zeker van bent dat de schroef precies in de oude draad komt. Doe je dat niet, dan heb je een grote kans dat je het schroefje dol draait. De flatcables hebben maar aan een zijde contactjes, dus steek ze juist om in het connectortje.

Als alles weer in elkaar zit doe je een schietgebedje , sluit de printer aan en testen maar...


Feb 07, 2011 | Canon Pixma MP500 All-In-One InkJet...

1 Answer

Waste ink near full


I'm having the same problem. Lots of solution for resetting the printer, but none of them helping me to lead me to the absorber itself inside the printer. It seems to be a lot of work and disassembling half of the printer! Looking on internet I haven't found any answer yet.
As I am living in The Nehterlands I'm looking for solutions in Dutch. One solutions discribes disassembling another Canon printer. This could possibly help. I'll paste the text below. It's dutch, so you'll have to translate it.
Wishing you succes with this matter!

Dutch text:

Wat te doen bij de melding 'Afvalinkt bijna vol'?
Onderstaand verhaal geldt voor de Canon SmartBase MPC200; voor andere Canon
printers geldt ongeveer hetzelfde, met uitzondering van de reset-procedure (zie
hieronder).
Oorzaak
Onderin de printer bevindt zich een langwerpig, dik vloeiblad (een soort spons van
vilt). De overtollige inkt, bijv. de inkt die gebruikt wordt bij het reinigen van de
koppen, wordt afgevoerd naar deze spons. Als deze spons bijna verzadigd is,
verschijnt bovenstaande melding. Dat is ook nodig, want als je gewoon door zou
kunnen gaan, zou de spons geen inkt meer opnemen, en op een bepaald moment zou
je merken, dat de printer zou gaan 'lekken'. Geloof me, dat wil je niet meemaken.
Printerinkt is gemeen spul!
Canon
Het lastige is alleen, dat Canon nogal moeilijk doet over deze melding. Zij hebben
maar één oplossing: opsturen en het probleem door hen laten verhelpen. Kosten: ruim
€ 100,-!!! Toen ik dat van de telefonische helpdesk hoorde, reageerde ik met: "Dan
kan ik beter een nieuwe printer kopen!" De telefoniste was dat eigenlijk wel met mee
eens.
Zoeken
Vervolgens ben ik gaan zoeken op het internet. Wat je daar niet kunt vinden, bestaat
niet, tenslotte... Toen merkte ik al snel dat ik niet de enige was met dit probleem.
Iedere eigenaar van een Canon-printer krijgt er na verloop van tijd mee te maken.
Helaas was er geen kant-en-klare oplossing voor mijn printer, maar door de
beschrijving bij andere printers kreeg ik wel een idee over de oorzaak van het
probleem en wat ik eraan zou kunnen doen.
Oplossing
Over de oorzaak heb ik al geschreven. Over de oplossing gaat het nu. Die gaat in twee
stappen:
1. De vilten spons schoonmaken.
2. De printer resetten.
1. De vilten spons schoonmaken
Dit is een vies werkje. Doe een schort om en gebruik huishoudhandschoenen! Inkt in
je kleren gaat er niet meer uit en op je handen duurt het een hele tijd!
De spons ligt helemaal op de bodemplaat onderin de printer. Je moet dus een beetje
handigheid hebben en niet bang zijn om een schroevendraaier te gebruiken.
Schroef eerst de beide zijkanten van de printer los. Die zitten elk met twee schroeven
vast (één aan de voorkant en één aan de achterkant).
Verwijder dan het toppaneel (met de scanplaat). Die zit vast met twee schroeven aan
de achterkant en drie aan de voorkant (deze drie zitten aan de onderkant van het
bedieningspaneel). Let op: zodra je het toppaneel verwijdert, merk je dat die op drie
plekken vastzit. Op één plek met een schroef (gewoon losdraaien) en op twee plekken
aan de elektronica. Trek die twee punten voorzichtig los. Je kunt het toppaneel nu
opzij leggen.
Dan moet je de printplaat verwijderen. Maak eerst alle 'draden' voorzichtig los. Kijk
goed hoe het vast zat, om het later weer te kunnen bevestigen. Maak dan de printplaat
los (4 schroeven). Verwijder daarna ook de metalen plaat, waarop de printplaat vast
zat.
Je bent er nu bijna. Het bovenste deel van de kast (voor zover die er nu nog staat) is
op de vier hoeken met schroeven bevestigd op het onderste deel van de kast. Je moet
misschien wel even zoeken, want ze zitten diep weggezakt. Schroef ze los.
De bovenkant en de onderkant zijn nu los van elkaar, maar nog wel met draden en
elektronica aan elkaar verbonden. Maak die verbinding niet los, dat is niet nodig.
Doe nu het schort om en de handschoenen aan!!
Je kunt nu bij de bodem van de kast komen. Daar zie je de spons, die zwart is van de
afvalinkt. Kijk eerst hoe de spons erin zit, voordat je die eruit haalt.
Maak de spons voorzichtig schoon. Niet wringen en zo, alleen uitspoelen en eventueel
induwen om de inkt en het water eruit te halen. Ga een flinke poos door, totdat er
alleen nog schoon water uit de spons komt.
Hang de spons een paar uur te drogen in de zon. Gebruik daarna een föhn om ook het
laatste beetje vocht eruit te halen, zodat de spons weer kurkdroog op zijn plek gelegd
kan worden.
Zet de zaak nu weer in elkaar. (Als je het net zo doet als ik, houd je twee schroefjes
over, maar mijn printer doet het nog steeds prima. )
1a. Niet schoonmaken maar bestellen...
Sinds kort weet ik dat je de spons ook kunt bestellen. Dat scheelt een boel pruts- en
schoonmaakwerk.
Je kunt de vilten spons, die uit 2 onderdelen bestaat, bestellen bij ETB (Electronic
Trading Benelux).
Bel naar 0165-850500 en bestel de volgende artikelen:
HC1-0795-000
QA4-0213-000
Toen ik ze bestelde (in maart 2006) waren de kosten voor deze 2 onderdelen samen
maar E 1,04!!
Deze prijs was wel exclusief btw en verzendkosten. Maar omdat ik het samen met
andere producten bestelde, had ik daar geen last van.
2. De printer resetten
Als je nu de printer weer aanzet, kun je merken hoe dom het apparaat is. Hij heeft niet
in de gaten dat de spons weer schoon en leeg is. Dat moet hem nog verteld worden.
Op het internet kon ik daar geen geschikte procedure voor vinden, dus ben ik maar zo
brutaal geweest om Canon op te bellen. Eerst deden ze afwerend (ik moest de printer
opsturen), maar toen ik vertelde, dat ik het grootste deel van het werk zelf al gedaan
had, kreeg ik een technicus aan de lijn, die me stapsgewijs uitlegde wat ik moest doen.
De stappen laat ik hieronder volgen:
1. Zet de printer aan
2. Druk op de (langwerpige) menuknop
3. Druk op de meest linkse ronde knop (Copy)
4. Druk op de ronde knop rechts daarvan (Scan)
5. Druk twee keer op de meest linkse ronde knop (Copy)
6. Druk op het min-symbool (links van OK); het scherm zegt nu: 'Test mode'
7. Druk op OK
8. Blader met het plus-symbool (rechts van OK) tot het scherm zegt: '#8 Printer
Test'.
9. Druk op OK
10. In het scherm staat nu: '8: Printer Test' en daaronder: '- 8 - 2 +'
11. Druk 1x op het plus-symbool; in het scherm staat dan: '- 8 - 3 +'
12. Druk op OK
13. In het scherm staat nu: '[0]: Ink Count'
14. Druk op OK
15. Druk op de knipperende oranje knop om die uit te laten gaan.
16. Mogelijk werkt dat niet. Trek dan de stekker uit het stopcontact.
17. Wacht even. Doe de printer weer aan.
18. Als het goed is, ben je nu bevrijd van de irritante melding over afvalinkt.
Succes!!

Nov 04, 2010 | Canon PIXMA MP750 All-In-One InkJet...

1 Answer

1996 Honda CBR 900 RR Fireblade mislukt af en toe


Hallo, Sjoerd_timme en de gebruikelijke verdachten zijn:
1. Ernstig ontladen of een beschadigde batterij moet 12,5 volt of meer hebben en in voorkomend geval een correcte "LOAD" -toets kunnen doorgeven, u kan een cursieve lezing van 12,5 volt of meer hebben, maar weinig of geen stroomvermindering is de batterij defect en moet Vervangen, AGM batterijen falen in dit scenario meer dan loodzuur batterijen.
2. Controleer de batterijpluggen voor beschadiging of corrosie, controleer de batterijkabels op "BOTH" uiteinden voor losse, corrodeerde of gebroken connectors, "INSIDE" en buiten de kabelhaken, voer de connector wiggle test uit en controleer eventueel kabels met een ohmmeter.
3. Vonkproppen in slechte conditie of gedeeltelijk vervuild.
4. Stekkerkabels in slechte conditie en lekkage controleren op vonklekkage in het donker
5. De stekker van de stekker te dicht of te breed.
6. Foutieve ontstekingsspoel, module en sensor.
7. Losse, vuile of gecorrodeerde ontstekingsmodule aansluiting bij de krukas.
8. Foutieve CKP of CMP, MAP, ETS, ATS, TPS, O2 sensor.
9. Vuil luchtfilter.
10. Inlaatlucht lek.
11. Water, vuil of roest in het brandstofsysteem.
12. Verontreinigde carburator, kleverige drijfveer, stekkerbouten.
13. Vacu?mmembraan van de carburator, gescheurd, gebarsten, niet zittend of onjuist ge?nstalleerd.
14. Meerdere carburatoren uit de synchronisatie.
15. Brandstoffilter verstopt.
16. Oude of verontreinigde brandstof.
17. Brandstoftankafvoersysteem aangesloten of koolstofafvoerleiding afgesloten.
18. Gasdopmembraanklep defect.
19. Vacu?mleiding van het inlaatpijpje naar de brandstofklep is gebroken, gebarsten, geknipt of ontbreekt.
20. Carburatorcontroles onjuist aangepast.
21. Onjuiste kleptijdstelling.
22. Klepveren zweven, zwak of gebroken.
23. Beschadigde inname of uitlaatklep.
24. Incompatible performance onderdelen.
25. De regelmodule kan in de "LIMP" modus zijn 26. Controleer de motorcodes van de motor.
Voor meer informatie over uw probleem en waardevolle "GRATIS" downloads die u nodig hebt, klikt u op de onderstaande blauwe links. Veel geluk en een geweldige dag. Misfire gone then back again Please Help CBR Forum Enthusiast forums for...
Symptoms of cylinder misfire
Honda CBR900RR Service Manual
http://www.partsfish.com/page/oem-parts-for-honda
Honda CBR900RR Fire Blade Owner Manual

Sep 11, 2010 | 1996 Honda CBR 900 RR Fireblade

1 Answer

Servicefout 5200!


Inmiddels heb ik na heel lang speuren de helpdesk van Canon
0900 - 2022915
(0,13Euro/Min)
weten te bereiken en mijn probleem voorgelegd. Het bleek een printkopsensor te zijn die te warm is geworden. De oplossing zou kunnen zijn minimaal 10 minuten de printer van de stroom af te halen en daarna nogeens proberen. Helpt dat niet dan wordt het of reparatie van de printkop of een nieuwe printer!

Het is dus even afwachten of het probleem zich nogmaals voordoet! Bedankt voor uw reactie, neemt niet weg dat ik vind dat de helpdesk van Canon sneller en beter zichtbaar moet zijn, zodat enorm veel tijd kan worden bespaart!
Groetjes
Henk Heijnen
5-11-2008

Nov 04, 2008 | Canon S200 InkJet Printer

Not finding what you are looking for?
1988 kawasaki GPX 750 R Logo

Related Topics:

64 people viewed this question

Ask a Question

Usually answered in minutes!

Top kawasaki Experts

Arnie Burke
Arnie Burke

Level 3 Expert

4536 Answers

yadayada
yadayada

Level 3 Expert

76673 Answers

bazzz7071
bazzz7071

Level 2 Expert

342 Answers

Are you a kawasaki Expert? Answer questions, earn points and help others

Answer questions

Manuals & User Guides

Loading...